krijg je elke maand een vruchtbaar eitje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 7 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Ik las hier ergens een klein zinnetje van iemand naam ( van de gene ) en de plaats waar dit stond kan ik niet meer vinden .

    " niet elke maand heeft de vrouw een vruchtbaar eitje. "

    Ook kan ik niet info hier over vinden met de zoekfunctie .
    Ik ben gaan zoeken op internet maar daar kom ik ook niet verder,
    is het zo dat je niet automatisch elke maand een eicel hebt die geschikt is om vruchtbaar te worden? Dan kan ik inderdaad begrijpen dat je soms na toch intensief klussen rondom je eisprong niet zwanger wordt, immers de eicel is niet bruikbaar.

    Heeft hier iemand meer info over? ben hier wel heel beniewd naar.

    Groetjes van Lieke.
     
  2. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi lieke,

    ik kan je hier geen antwoord over geven, wat ik je wel kan vertellen is dat, mocht je een vruchtbaar eitje hebben, het nog van heel veel factoren afhangt of het wel bevrucht word. maar daar moet je, je niet te druk om maken. ik ben ook erg benieuwd op het antwoord van jouw vraag. maarre gewoon lekker door klussen dan komt het wel toch :) :) .

    gr saskia
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    heej Melliemel. ja hoor daar ben ik ook mij zeer bewust van dat er nog meerdere factoren zijn waardoor een bevruchting uit kan blijven.
    en zekers klus ik gewoon lekker door .blijf het lekker spannend. heb er geen haast mee maar wil wel graag dat het zover is zoals velen.
    en te druk wil ik er mij ook niet over maken want dan schiet het helemaal niet op.
    maar ik ben zo benieuwd of iemand mij en nu jou kan vertellen ....
     

Deel Deze Pagina