Hoe lang ben jij al bezig met zwanger raken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby2017, 3 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Goedenavond dames,

De titel spreekt een beetje voor zich. Ik ben al 2,5 jaar bezig met zwanger raken en jij ?

Ik ben echt kapot ik huil de laatste tijd bijna van dag tot dag 😭

2. haring

haring Niet meer actief

ah meid toch! Hoop dat je snel een positieve test mag hebben!
    Hier nu ooka 14 maanden bezig...

3. jeshh

jeshh Niet meer actief

Zwaar kan het zijn he.. Veel succes en hoop ook dat jullie gauw een positieve test hebben! Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig. Nu middenin de eerste IUI behandeling. Dat geeft hoop!

4. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik begin in januari met IUI

December alleen echo's en ovitrelle. IVM kerst.

Jaaa mijn hart is kapot. Ik blijven hopen. Hoop wij allemaal

5. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Wij zijn nu een jaar bezig.. na 4/5 maanden zwanger geraakt, dit helaas uitgelopen tot bbz.. daarna lang wachten tot ongesteld maar dat ook nog niet.. we hopen maar snel verder te kunnen!

Hopen voor een goed resultaat!

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ben al sinds juli 2014 bezig. De derde keer de decembermaand in met een lege buik :( Hopelijk in januari een geslaagde cryo terug plaatsing al verwacht ik er nog weinig van.

Er zijn mensen die in de jaren dat ik bezig ben inmiddels hun tweede kindje hebben pfff. En ik blijf mij af vragen: waarom???

Ik ga in februari sowieso voor een second opinion naar UZ gent. Wil eerst alles onderzocht hebben voor ik een 3de ivf poging ga doen.

7. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Ik heb ook een BBZ gehad. Ik heb een zware tijd achter de rug.

Onze wensen is zo groot en hoop dat ze uitkomen 😭😭😭

8. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Mijn hart breekt en ik de die van jou ook 😭😭
    Klopt in mijn omgeving is iedereen zwanger en elke dag hoor ik wel dat er weer iemand zwanger is😭😭😭

9. jeshh

jeshh Niet meer actief

@aicirtap Zelfde hier en ik ken idd ook twee dames die alweer voor de 2e keer zwanger zijn in de periode dat wij aan het proberen zijn. Voelt zo oneerlijk he 😕

Sterkte met deze feestmaand (voor de 3e keer bedenk ik me ook hoe mooi het zou zijn om met kerst aan onze ouders te vertellen dat we een kindje verwachten..), en hoop dat je in januari een succesvolle tp hebt!

10. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Heel hard is dit als je hoort dat er zwangeren zijn terwijl je zelf druk bezig bent met proberen.

11. jeshh

jeshh Niet meer actief

De ene keer kan ik het beter handelen dan de andere keer. Daarnaast ligt het er ook aan hoe het wordt gebracht, of er rekening gehouden wordt met jouw situatie als ze het weet.

12. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Klopt. Ik kan ben zoiezo gevoelig. Ik kan er moeilijk mee omgaan😭

13. Boedah

Boedah Niet meer actief

3 jaar en 2 maanden..

14. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Gelukkig mag ik niet met jullie mee praten........ maar ik wou alleen even zeggen dat met de technieken van tegenwoordig alles mogelijk is en dat jullie kindje er vroeg of laat gewoon gaat komen!!!!
    Dus blijf hoop houden!

Blijf op je lichaam en de technieken van tegenwoordig vertrouwen en dan sluit je uiteindelijk een heel mooi mannetje of meisje in je armen!

Komt goed meiden! SUCCES

15. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dank je wel❤️❤️. Ik blijf hoop hebben

16. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Ook ik maar even dan we zijn ondertussen alweer 4 jaar bezig voor een 3de kleine. vorig jaar een miskraam gehad en 4 jaar geleden een BBZ helaas. Maar deze maand voel ik al vanaf 5 dagen na mijn eisprong een zeurende pijn in mijn buik. Ik hoop zo dat het nu eens wel echt raak is. Al zal ik mij maar niet te veel verheugen.

17. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Zomer 2017 staat de teller alweer op 5 jaar. Nog geen een keer zwanger mogen zijn. Ook ik vraag me soms af hoe ik het volhoud Maargoed hopelijk is 2017 ons jaar.

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dames, wat leef ik met jullie mee. Ik hoop zó dat het jullie snel gegund zal zijn. Wat een enorme lange weg hebben jullie al afgelegd :(
    Mijn duimen draaien voor jullie allemaal!

19. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier ruim 2 jaar bezig geweest. En nu...

20. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Herkenbaar! Mijn advies: mindfulness of andere hulp om er mee te dealen. Het is niet niks... Achteraf is het ook zo zonde van de tijd dat je je zo rot hebt gevoeld. Ik weet er alles van. De onzekerheid is het ergst! Gaat het ooit lukken? Maar of het antwoord ja of nee is (kans op ja is gelukkig nog altijd erg groot), je zo lang zo rot voelen is echt heel naar! Dus denk aan jezelf meis! Bij ons is het na veel iui, een mislukte ivf met ICSI nu 2 keer gelukt!
    Nu denk ik natuurlijk; wat heb ik het mezelf moeilijk gemaakt, maar dat is wat onzekerheid met je doet... Wat dat betreft dus geen tips, alleen een hart onder de riem...
    Je hebt goede kansen! En straks gaat je ook echt alles op alles zetten met de behandeling! Dat geeft misschien ook wat rust dat je in de MMM zit en je elke maand een betere kans hebt. X

Deel Deze Pagina