vk gemailt over de huisarts uitslag mijn ha is al een hork dus heb ook niets verder gevraagd. ze had al bijna opgehangen goen ik ernaar vroeg maar goed nu heb ik nogsteeds pijn, ben extreem moe mijn urine is nog pipo oranje. en heb al 2 liter water op en 2 glazen cola. dat kan het niet zijn mijn ribben doen nog zeer zeker de onderste .. en de onderste gedeelte van mijn buik doet ook zeer. mij buik voelt niet lekker dus. nu zegt mij vk ik wil je wel wat eerder zien dan dinsdag ... kom maar as donderdag ... om kwart voor 4 ... oke leuk maar de gene die ik dan krijg kan geen echos maken.. en vorige x moest ik haar vertellen waar de brede band lag voor je bloeddruk.. ik ben geen lichtgewicht en vorige x wist ze nog niet eens hoe de baby lag door te voelen ... ... ( een andere vk kon dat wel aantal weken geleden ) .. dus wat moet ik daar komen doen ??? praatje pot? ... ik voel me gewoon niet serieus genomen ...
Ik zou gewoon naar een huisartenpost gaan nu. Word je in ieder geval serieus genomen en word er goed naar je gekeken.
vervelend maar ik zou idd ook nu naar de huisartsenpost gaan.. je verhaal doen.. opzich is een blaasontsteking niet altijd 1 2 3 te vinden.. het is iig niet goed wat je hebt. dat is 1 ding wat zeker is