bruinverlies 6 weken zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lissl, 9 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    gisteravond schrok ik omdat ik begin van de avond wat bruinverlies in mijn ondergoed had.
    Daarna niet meer tot vanmorgen. Nu is het meer geworden. niet super veel maar half inlegkruisje ofzo. Ik weet niet wat ik moet want het is weekend en ik loop bij gynaecoloog. Kan ik die gewoon bellen? Ben nog niet op afspraak geweest maar ik maak me zorgen.. hoor graag van jullie. Ben vandaag pas 6.1 zwanger van de 3e
     
  2. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Wat naar zeg! :( je kunt eventueel het spoednummer bellen maar heel eerlijk, ze kunnen nu niks doen, ook niet als het fout zit. Wel een kleine opsteker van mijn kant; ik heb tussen de 7 en 10 weken geregeld bruinverlies gehad. Twijfelde ook om de gyn te bellen. Begon op de dag nog voor ik een echo had en het was goed. Rond 10 weken was het plots weg. Met 10+1 een echo en ook was daar alles goed. Duurt je volgende afspraak bij de gyn nog lang?
     
  3. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie!! Ik hoop echt dat het meevalt. Heb as vrijdag eerste afspraak..
     
  4. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Spannend :( ik ook weer de 15e. Laat het maar snel vrijdag zijn. Als je kan raad ik aan te wachten tot vrijdag. Puur rationeel omdat er nu helaas weinig aan te doen valt. Als je dat niet trekt, zou ik maandag bellen en voorleggen of je eerder mag komen.
     
  5. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Bruinverlies is lang niet altijd een slecht teken hoor! Pas als het helderrood is en/of je krampen krijgt. Bruin bloed is altijd oud bloed. Ik duim voor je! :thumup:
     
  6. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    dankjewel voor je meeleven en ook je positieve woorden in je eerste bericht.
    Het is nu weer weg dus probeer afleiding te zoeken en af te wachten
     
    Daphne91 vindt dit leuk.
  7. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    dankjewel! Gelukkig nu weer weg. Geen buikpijn maar wel lichte lage rugpijn.. afwachten maar denk ik. Heb nooit een miskraam gehad dus weet ook niet hoe dat gaat
     
  8. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Bruin bloed is oud bloed.
    Ik heb zelfs met mijn zoontje helderrood bloed gehad en veel... met stolsels en al. En meneer word vrijdag 2 ❤️

    Ook nu van 3.3 weken tot 4.4 weken bloedverlies gehad waarvan eerste 3/4 dagen wel meer & ook zelfs stolsels. Maar HCG liep op hierna. Dus hoeft écht niet altijd wat te zeggen.
     
  9. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    echt waar? had je daar ook pijn bij?
    Ik heb nu helaas ook rood bloed. niet heel veel maar wel wat met afvegen. En rugpijn wordt steeds erger en soms ook pijn in bovenbenen.
    Heb net de hap gebeld omdat ik niet bij vk loop. zij gaf aan dat het twee kanten op kan maar ik me wel op een mk moet voorbereiden gezien de pijn in rug en benen.
     
  10. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Af en toe wat krampjes. Maar niet heel erg. Alleen met 6 weken had ik veel bloed, stolsels en ook hele erge krampen in buik. Rug en benen herken ik niet. Hoe voel je je verder?
     
  11. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Deze informatie is helaas volledig onjuist. Mijn twee miskramen begonnen met bruinverlies en ik heb nooit een minuut kramp gehad. En veel meer vrouwen met mij.

    To gebruik je toevallig utrogestan? Hierdoor heb ik deze zwangerschap in het begin ook bruinverlies gehad.
    Maar ookal gebruik je dit niet, best veel vrouwen hebben aan het begin van de zwangerschap wat bloedverlies en in veel gevallen blijft de zwangerschap goed gaan.
     
  12. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Als je bij de gynaecoloog loopt mag je ook het spoednummer bellen bij bloedverlies. Heb je geen nummer gekregen die je in het weekend mag bellen? Misschien dat je dan even langs mag komen zodat ze met een echo kunnen zien waar het bloed vandaan komt. Sterkte meid, kan me voorstellen dat dit spanning oproept.
     
  13. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meedenken dames. Ik denk toch dat het foute boel is gezien de buikpijn de Ik nu ook heb en verloor net een soort beetje weefsel. bloed met sliertjes en bubbeltjes ofzo..
    Ben nog niet op controle geweest bij gynaecoloog dus weet nog niet wie het is. moet er vrijdag heen. belde de hap en die zei dat ik beste tot vrijdag kon wachten omdat ze toch niks kunnen doen
     
  14. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Wat ontzettend naar dit zeg meid.
    Die rustig aan. Hopelijk ben je niet thuis.
    Misschien dat het niet goed zit. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Sterkte.
     
  15. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Rond dat termijn had verloor ik ook wat oud bloed en bloed, mocht toen gelijk komen voor een echo ivm eerdere bbz. Alles is gewoon goed gegaan gelukkig. Bij 16 weken ook nog een bloeding gehad, helderrood wat gewoon langs me benen liep, toen ging ik helemaal uit van het slechte maar ook toen was er niks aan de hand. Ik hoop dat het gewoon goed zit voor je!
     
  16. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Positief blijven lieverd.
    Niet opgeven indien tegendeel is bewezen.

    Iedereen zei ook tegen mij toen dat het mis was, maar ik hield hoop. En hij word vrijdag 2 ❤️
     
  17. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    maar had je daarbij ook buikpijn en rugpijn?
    verlies nu ook kleine stolsels als ik naar toilet ga.
     
  18. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    ik vind het wel heel lief dat je me zo opbeurt!
    verlies nu ook wat kleine stolsels dus hoop houden is moeilijk omdat ik ook echt flinke buikpijn heb
     
  19. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Nee geen stolsels verloren enkel oud bloed. Mijn duimen draaien voor je. Heb je nog steeds buikpijn?
     
  20. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    ❤️ Ik denk aan je & hoop dat het goed komt.
     

Deel Deze Pagina