pijn en ischias

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by zusteryvonne, Oct 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

Mar 9, 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige

Vorige week heb ik te horen gekregen dat ik ischias heb. klachten zijn eigelijk goed te doen. Alleen in de avonden als ik erg moe ben, kan het erg opkomen.
    KOmende week ga ik hiervoor naar de fysio om advies te vragen.

Daarbij heb ik veel last van mijn buik. Deze is de hele dag gespannen tot hard. Vooral als ik aan het werk ben, zijn de klachten heel vervelend en pijnlijk. Als ik vrij ben, merk ik dat ik veel minder klachten heb. Maar ben pas 19 weken zwanger, en wil natuurlijk wel even doorwerken.
    Ga nu 2 uurtjes korter werken, maar dit is niet afdoende.

Wat is jullie advies hierin, en waardoor kan ik zo'n gespannen buik hebben. (heb een goed stoelgang)

Gr yvonne

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

kan komen door het groeien van de baarmoeder. Is op zich niet zo erg. Als je na je werk maar niet teveel meer doet. Dan ontspannen op de bank met benen omhoog en niet meer je hele huis gaan poetsen ofzo. Grote kans dat het met een paar weken weer veel beter gaat. Maar nu dus even luisteren naar je lichaam en vaak gaan liggen als je er de gelegenheid voor hebt.

Mirjam

Share This Page