hallo, ik ben nu vijf weken zwanger....heel fijn natuurlijk! Maar.....ik voel me nu al zo aankomen.....m'n borsten worden een stuk groter....m'n buik (boven de navel) is opgezwollen....en....ik houd enorm veel vocht vast... Is dat wel normaal? En zijn er tips om dit tegen te gaan....(het vocht vasthouden bedoel ik dan). Graag jullie antwoord! Alvast bedankt!
oh...gelukkig....ik ben bang dat als het in dit tempo doorgaat ik binnen de kortste keren een michelinpoppetje ben haha.
hoi, ik heb dit ook en vraag me ook af of het wel goed zit met mijn bloeddruk, mijn moeder heeft het zo erg gehad dat dat is uitgelopen op zwangerschapsvergifteging. en mijn zus bij haar eerste onder strenge controle. Nu ben ik zelf nog maar 6 week en 2 dagen en moest gisteren al mijn trouwring af doen omdat hij a echt te strak zit. Toch voor de zekerheid bellen? of eerst even wachten of het afzakt? 2 april ben ik 9 week 1 dag mag ik voor het eerst na de verloskundige dat duurt dus nog wel even..
Hoi, je kan altijd bellen toch? Al is het alleen maar om even te vragen wat de verloskundige er over zegt. Bij mij is het nu weer minder dan gisteren gelukkig. Misschien zakt het bij jou ook weer? Voel me alleen wel enorm opgeblazen....buik en borsten worden echt enorm Maargoed....als dat er bij hoort....het is gewoon zo spannend allemaal...durf er bijna niet op te hopen dat het allemaal goed is.....het zou echt geweldig zijn!
Ik had het bij de eerste zwangerschap ook al vroeg, toen was het ook errug warm.. Nu bij deze zwangerschap vanaf een week of 10-12 m'n ringen af. Je kan eens je bloeddruk laten meten bij de huisarts. En meld het bij je eerste afspraak bij de verloskundige even.