Hoi meiden, Ik ben 32 weken zwanger en sinds een paar dagen flink last van mijn schaambeen. Vooral met lopen. Ik fiets elke dag naar mijn werk en ik heb een flauw vermoeden dat het misschien daardoor komt, maar ik weet het niet zeker. Ben namelijk net terug van een vakantie van 2 weken en heb totaal geen last gehad. Maar sinds ik weer rondfiets deze week spontaan last van mn schaambeen/bot. Ik ga proberen komend weekend niet te fietsen om te kijken of het minder wordt. Iemand ervaring? lfs berber
Ik heb ook wel last van het schaambeen, vooral snachts als ik naar de toilet moet. Maar je botten worden daaronder toch wat weker hé, schijnt wel normaal te zijn. En de baby drukt er toch ook op...
Hoi...ik heb er ook last van hoor...ook vooral 's nachts met het omdraaien in bed en naar de wc gaan...een heel beurs gevoel (weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven)...maar ja het hoort er allemaal bij...als het wat erger word moet je het wat rustiger aan doen denk ik...Groetjes Denise
Ja, komt door het indalen en het weker worden van het bekken. Sterkte ermee ! En doe maar een beetje rustig aan. Groetjes, Nikki F
Ik heb dat ook en ik fiets niet. Dus het komt in ieder geval niet van het fietsen. Ik denk ook dat het het weker worden van de botten is. Ik heb vooral last als ik veel gheb gelopen. Ik doe nu gewoon wat rustiger aan, want als ik dat doe gaat het ook beter met de pijn.
Is idd het weker worden van je bekken... niet eens zozeer het indalen want ik had het ook en bij mij was mn dochter niet ingedaald. Het wordt allemaal soepeler zodat er straks een baby langs kan... Na de bevalling trekt dat weer bij..