Pijn en lang bijkomen van werkdag

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Dominoo, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Vandaag heb ik voor het eerst dat ik echt twijfel of ik niet een stapje terug moet doen.
    Ik heb van half 8 tot half 3 gewerkt, had pas om 2 uur pauze (tijdens overleg...) en erg druk geweest. Ik fiets naar alle clienten en dat ging tot vandaag heel goed. Maar ik heb me vandaag toch een pijn gehad! Ik kwam om kwart voor 2 op kantoor aan. Tot half 10 vanavond heb ik om de 5 a 10 minuten de pijn in mijn buik moeten wegpuffen...
    Ik heb mijn vk gebeld. Advies van warme douche en rust gehouden en voel me nu een stuk beter gelukkig! Maar wat voor keuze ik nu moet maken met mijn werk...? Ik hoef nog maar 8 diensten te werken dus valt heel erg mee. Ik pak voortaan wat meer de auto, dat zal ook schelen! Zouden jullie het aangeven aan je meerdere op het werk? Of gewoon kijken hoe het verder loopt?

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik zou het zeker aangeven op je werk en meer pauzes nemen tussendoor. Want hoe weinig 8 diensten ook klinkt, je moet het nog wel even doen. Ik heb zelf voorweeen gehad vorige week en in overleg een week eerder met verlof gegaan, heel jammer, maar voor mijn lijf het beste.. je moet er toch niet aan denken dat je te vroeg bevalt door zoiets.. sterkte

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    zeker aangeven en kijken of je wat rustiger aan kan doen. idd de auto ipv fietsen en wat vaker pauze anders ga je nog 8 zware diensten krijgen hoor dat ga je niet trekken.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Echt aangeven meid!

5. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Dank je wel meiden!
    Ik wilde gaan bellen vandaag, zijn er 4 zieken op het werk, inclusief mijn leidinggevende... :(
    Vandaag vrij maar heb ZO snel harde buiken.. pff.
    Maar mijn verloskundige zegt er helemaal niks van. Dat is toch een beetje gek? Als zij niets zegt, denk ik: dan gaan we gewoon door. Maar jullie hebben gelijk, ik moet even goed naar mijn lichaam luisteren!
    Vandaag de echo gehad en baby doet het gelukkig erg goed!!!

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Je moet nu echt aan jezelf denken meis, dus als het niet gaat meld je je ziek, ookal zijn er al zieken.

Misschien moet je morgen toch thuis blijven en kijken of je buik weer wat rustiger wordt?

Deel Deze Pagina