Bijna verlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Citroen80, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroen80

Citroen80 Niet meer actief

Hoe is jullie laatste werkdag geweest voor je zwangerscahpsverlof? Hebben jullie iets getrakteerd omdat het je laatste dag is? Ik ben van plan dat wel te doen? Nog tips hiervoor? En ben je verwend met cadeautjes?
    Ik weet dat er op mijn werk meestal wel een kraammamd wordt gedaan.

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik ga mijn laatste werkdag nog tegemoet, maar vandaag de laatste keer dat ik 1 van de 2 teams waar ik onderval voor het laatst als groep zie (en de meeste ervan zal spreken). Ik vind het leuk om dan wat te trakteren, dus heb gisteravond staan bakken. Vind het leuk om iets van mezelf te trakteren ipv uit de winkel.

Kado's verwacht ik niet. Van dit team misschien nu een kleinigheidje. (Is meer een team in de zin van allemaal ongeveer gelijke functie/werkzaamheden, maar niet in de zin van veel samenwerken). Van het andere team denk ik dat ze na de bevalling iets kopen met z'n allen en er een paar op kraambezoek komen om het te geven.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.154
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb niet getrakteerd en ook niks gekregen, dat is bij ons niet gebruikelijk. Dat komt pas na de geboorte. Manlief bezorgt in de eerste week wat rollen beschuit en een pakje muisjes + geboortekaartje voor de leerkrachten. Zodra ik voldoende op de been ben trakteer ik in de klas. De collega's die willen komen nog op kraamvisite.

4. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Grappig, ik had ook iets gepost over traktatie voor je verlof.
    Ik ga in de laatste teamvergadering (3 dagen voor mijn verlof) op cake en lekker vers fruit trakteren (mandarijnen en appels). En de laatste dag wil ik 2 pakken speculaas koekjes neerzetten met een kaartje: ik ga met verlof! Ik werk in de thuiszorg dus zie mijn collegas heel af en toe. We maken altijd een kraammand voor de bevallen collegas en hun kindje. Dus dat duurt nog even :)-) en degenen die dan op bezoek komen wil ik soesjes met muisjes geven.
    Er zijn op internet heel veel leuke traktaties te vinden!:)

5. Citroen80

Citroen80 Niet meer actief

Dat is een goed idee om naast cake ook fruit neer te zetten. Bedankt voor de tip.

Deel Deze Pagina