normaal gesproken eet ik graag filet of leverpastei of pate op brood. maar omdat dat nu dus niet mag of met mate weet ik af en toe niet zo goed wat ik op brood moet doen. meestal is het: boterhamworst of katenspek pindakaas, vruchtenhagel of jam. kaas ben ik niet zon fan van. nu had ik vandaag een keer gebraden rundergehakt. (kent iemand dit? ik nl niet tot vandaag) vond dit wel lekker maar ook niet voor heel vaak. wat doen jullie nog op brood? ideeen zijn erg welkom.
Ik doe meestal hagelslag op brood. Heb ik altijd gedaan. Op een hard broodje meestal iets van kaas (weekend), maar doordeweeks meestal zoet. Vind beleg ook niet zo lekker op brood. Groetjes, Linda
haha, ik eet wat ik normaal eet, want ik ben niet zo'n vleeseter... Het vlees dat ik wel af en toe op brood eet is kipfilet (naturel of met kruiden) of grillworst oid. Verder eet ik vaak philadelphia op brood, vind ik erg lekker (lekker fris). andere dingen die je nog niet genoemd hebt: appelstroop, hagelslag. Je zou ook eens smeerkaas kunnen proberen, vind ik zelf heel anders smaken dan gewone kaas (al houd ik zelf meer van gewone kaas)
ik eet nu veel boterhammetjes met: - pindakaas en chocoladehagelslag erop - roomkaas (en dan het liefst op een stokbroodje) - kaas met mayo, tomaat en komkommer - cervelaatworst
ja ik heb wel graag wat op brood en heb dan altijd wel een tic van dit of dat, maar das een week of twee en dan is het weer over. behalve de filet en leverpastei want dat lust ik echt elke dag als dit zou kunnen!
1 broodje leverpastij mag echt wel hoor ik doe het iedere dag.ik heb het ook nog gevraag aan de vk maar ook die zegt dat het geen probleem is al ik maar niet teveel eet maar 25 gr perdag is geen probleem
ik eet eigenlijk alles gewoon op me brood. als ik ergens zin in heb dan neem ik het gewoon mee. vaak heb ik een tik dat ik de ene week worst eet maar dan wel steeds de zelfde en de week er op hoef ik het niet meer. groetjes
vegetarische pate/smeerworst van de AH! Zal wel niet te vergelijken zijn met de real-thing maar ik eet geen vlees en vind dit een lekker hartig belegje. En verder pindakaas (light). Ik probeer wel eens wat anders maar ik vind het eigenlijk allemaal niks (appelstroop, jam, smeerkaas, gewone kaas...)
Milner 30+ kaas Gebraden scharrelkipfilet Bio-appelstroop Hutenkase met plakje tomaat, alfalfa en wat peper
- smeerkaas - pure hagelslag - smeerworst met naturel sandwichspread - boursin met tomaat, komkommer, peper en zout - katenspek met mosterd - gebraden sambal gehakt
ja ik bedoel filet americain. maar daar bedoel ik normaal gesproken mee. als ik niet zwanger ben. nee hoor eet nu geen filet
ik eet ook elke dag 6 boterhammen, meestal met: chocopasta kaas (soms met komkommer) appelstroop pindakaas hagelslag ardenner boterhamworst hmmm krijg honger!
Gewoon brood: Geroosterd met boter en hagelslag Duo chocopasta Ham Kaas Hard broodje: Roomkaas, tonijn uit blik, asperges Roomkaas en ham
ja tonijn uit blik vind ik ook erg lekker maar dan boer ik dat daarna altijd de hele dag op . en ben bang dat nu ik zwanger ben daar helemaal last van krijg. mar ja misschien toch een keer proberen. verder niet zo heel veel vleeseters hier volgens mij allemaal zoetekauwen hahaha
ik lees overal dat je leverpate mag een keer per dag geld dat ook voor american filet? ik eet dat normaal graag maar nu het niet mag droom ik er over..