hallo dames ik vraag me wat af heb sinds een dag of 3 nu echt het verliefd gevoel zeg maar vlinders in mn buik alleen onderin mn buik zit me echt af te vragen wat dat nou is (en nee heb geen andere man ontmoet ) weet iemand wat dat kan zijn is zo appart kan het ook niet goed uitleggen alvast bedankt liefs ancie
Heb ik ook, maar dan ben ik "gewoon" zo gelukkig omdat er zo'n lieve kleine frummel in mijn buik zit! :-D
ja ik weet het niet t is echt vreemd dacht eerst is het de kleine die beweegt maar dat kan natuurlijk nog niet toen dacht ik is het mn darmen maar nee toen dacht ik miss mn blaas maar ook niet echte kriebels heb ik hahah
ancie ik denk dat het je kindje is ik had dat gevoel namelijk ook bij beide kindjes en met 13 weken kan heel goed hoor
Ik heb dat ook! Soms heb ik het gevoel dat ik een mobiele telefoon (op de trilstand, haha ) onder in mijn buik heb zitten, maar dan heeeeel zachtjes. Hoop dat het de baby is, maar ik twijfel wel omdat ik nog maar 13 weken zwanger ben. Maar het zijn inderdaad niet mijn darmen, dat borrelen voelt anders. Ik vind het wel een heel schattig gevoel, maakt me helemaal blij! Heb jij dat ook?
ik heb al 2keer gehad dat ik een soortje gegraaf voel,ook gek hoor om te voelen net of er iets in me baarmoeder aan het graven is,klinkt ook gek graven,maar ervaar het wel dat gevoel zo
ja dat heb ik ook het gevoel maakt me helemaal happy hahah net of er een vlindertje in fladerd hahaha
Ik wou dat ik dat ook had. Ik kan alleen maar huilen van ellende en niet van vreugde. Wist niet dat een mens zich zo beroerd kon voelen. Hopenlijk krijg ik die vlinders in mijn buik ook nog.
ik heb zelf nu het idee dat het de kleine is want ik heb er alleen last van als ik stil zit of in bed lig en als ik i-net afspeur dan staat overal zo een beetje mijn beschrijving hahah wel super gaaf !