Hoi Dames, A.s. maandag ga ik de medische molen weer in. Mijn 1e zwangerschap was mbv clomid 50 mg ( 1e ronde zwanger ). Ik hoop dat dit nu weer zo vlot zal gaan ( met name ook omdat de bijwerkingen niet echt fijn waren van de Clomid). Mijn zoontje is nu 19 maanden en we willen voor een 2e kindje gaan. Ik had voor mijn eerste zwangerschap PCOS, dit lijkt nu nog steeds het geval. Ruim een half jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Cyclussen tussen de 32 en 46 dagen. . Ik dacht het eerst op de natuurlijke manier te willen proberen. Tot ik deze week buikklachten kreeg en mijn cyclus veranderd. Vannacht ben ik hevig ongesteld geworden na een heftige buikpijn van 2 dagen. Frappant dat deze cyclus maar 20 dagen duurde. Cyclus ervoor 25 dagen. Mijn cyclussen beginnen dus steeds afwijkender te worden en dan sinds deze week gepaard met pijnklachten. Daarom heb ik een verwijzing gekregen voor de gynaecoloog en kan er a.s. maandag al terecht Ik hoop dat de gynaecoloog al gelijk met Clomid wil beginnen. Na onderzoek uiteraard. Dit aangezien ik al bekend ben met pcos en het gebruik van Clomid. Wat denken jullie? Zal ik maandag al clomid mogen gaan slikken? Zit dan op dag 5 van cyclus. En iemand die mijn verhaal herkent? Ik hoor het graag, Groetjes Mariƫlle
Ik denk wel dat je zo weer de molen in mag hoor. Heb je ook het gevoel dat je nu geen ovulaties hebt?
Ik heb me daar eigenlijk niet bezig mee gehouden omdat ik er niet al te veel mee bezig wilde zijn. Dat het misschien tegen zou werken. Maar nu het lijkt dat het op een natuurlijke manier moeizaam gaat ben ik er ineens wel bewust mee bezig. Vooral ook omdat ik niet wat me over kwam (de hevigheid van de menstruatie en pijnklachten ) . Ben benieuwd
Ik zal maandag op mijn 5e cyclus dag zitten. Volgens mij is clomid vanaf dag 3 t/m 7.. mis ik helaas net een cyclus. Maargoed maand erop een eerste echte kans !