Pfff dat weet ik zo niet.. Het was de mycrogynon 30 maar 1,5 jaar geleden heb ik daar een goedkoper alternatief voor gekregen maar ik weet die naam zo even niet
N vraag aan jullie beiden want mijn huisarts wil me straks op mycrogynon zetten dus ben benieuwd want dan kijk ik t eerst aan met de andere pil.
ik had het bij de yasmin pil, maar ben na een half jaar weer mee gestart en geen problemen meer gehad.. Nu slik ik niks... Ik heb de microgynon ook gehad, nou dat was geen succes..... Is een pil uit een vd eerste generatie ( dus oudste soort) .. Ik was er bijna niet bij ongesteld, vreselijke stemmingswisselingen, nachtzweten,...of terwijl overgangsklachten.. Toen overgegaan op de yasmin... Heb ook jaren de diana pil geslikt en daar nergens last van gehad....
Ben geweest en qua pil achtte ze het onwaarschijnlijk.. Er is een kweek afgenomen voor schimmels, bacteriën enz en een uitstrijkje volgende week kan ik bellen voor de uitslag!
Ja uitstrijkje oké.. Geen bacteriën wel een schimmel daar inmiddels voor behandeld alleen sinds een paar dagen wat tussentijds bloedverlies. Even mijn menstruatie volgende week afwachten en anders terug komen voor zekerheid al kan het ook goed stress zijn natuurlijk! Maar dan willen ze wel even verder laten kijken om alles uit te sluiten!