wat is het toch een rotgevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Britt1, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Helaas ben ongetseld geworden, wel echt op tijd. In juli vakantie, dus dan gaan we er maar weer tegenaan. Maar wat een rotgevoel. Ben echt teleurgesteld zeg. :cry: Geeft zoveel spanning en dan dit... :evil: Echt bewondering voor de vrouwen die dit elke maand maar weer mee moeten maken.

Liefs Britt

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Sterkte meis...
    Het valt allemaal wel...... maar niet mee......

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja het is en blijft rot.. maar probeer jezelf altijd weer snel op te peppen anders is het geen doen...

(helaas al in 11de ronde)

Veel succes voor jou in de volgende ronde!

groetjes
    Natasja

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoe houden jullie het vol zeg!!!
    Vorige maand waren we nog niet officieel bezig, maar ook niet veilig. Nou bij de eerste druppels ook de tranen. Ben stewardess en had op dag 14/15/16 van cyclus een stop(verblijf elders dan thuis) Hebben 14e dag in de ochtend toch geklust(zoals het wordt genoemd) en dag 16 in de nacht toen ik terug was. Had ook echt het gevoel dat het misschien wel was gelukt. Ga mijn best doen op het mijn humeurniet te laten verpesten

Britt

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hoi Britt 1,

Succes de volgende ronde. Ben zelf ook in ronde 1 en denk dat ik ook best teleurgesteld zal zijn als het niet zo is. Je hoopt toch altijd he!!
    Even een baaldag dus voor jou. Nou hopelijk kun je jezelf weer snel op peppen en hup naar de volgende ronde meid. Succes nieuwe ronde nieuwe kansen hoor :D

Groet Erica

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Thanks voor de lieve berichtjes.. Ga lekkere dingen halen voor het voetbal!!! ff m'n zinnen op andere dingen zetten. Zijn straks ook lekker op vakantie. Hebben we lekker tijd voor elkaar en alle dagen rond vruchtbare periode bij elkaar.

Liefs Britt

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hier nog iemand met een rot-humeur! Ben gisteren weer ongesteld geworden. Wij hebben dan nog maar net 2 rondes achter de rug maar je blijft toch hopen dat je bij de mensen hoort waarbij het "meteen al raak" is. Mijn vriend vindt het niet zo erg. Volgens hem komt het heus wel goed. Hij probeert me op te peppen met praktische dingen zoals: "Joh, als we dan straks op vakantie gaan ben je tenminste niet misselijk en kan je gewoon lekker een drankje nemen!" Ik zou het liefst ff een potje willen janken, :( maar ja...... Ik denk dat ik mezelf maar ga troosten met een lekker broodje Brie of iets anders wat je tijdens de zwangerschap niet mag eten....... ;)

8. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ook hier een meid met een mega dip... Vanmorgen ongi geworden en dus op naar ronde 7 alweer. Lijkt wel alsof het elke maand moeilijker wordt als het weer niet raak blijkt te zijn... Mgoed probeer wel positief te blijven!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vol houden meiden!
    Na twee jaar klussen en 2 ICSI behandelingen hou ik ook nog moed!
    Een jaar bezig zijn is echt niet abnormaal. Probeer te leven en te genieten van alle leuke dingen!
    Succes ermee!
    Elmo

10. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Voor alle meiden die door gaan naar een volgende ronde .
    Houd de moed erin, positief blijven denken.
    En eeeh genieten van al dat geklus :oops: hihi.
    Gaat allemaal goed komen. ;)
    slepen mekaar er wel doorheen toch???

Veel liefs sancho

11. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Je hebt gelijk hoor Elmo. Alleen op de dag dat de ongi weer doorbreekt is het altijd weer rot. Ik mag inderdaad nog niet echt klagen. Ben nou net een half jaar bezig. Mijn zus is met haar PCOS ruim 3 jaar bezig geweest! De hele mmm in tot IVF aan toe. En toen ze na 2 IVF pogingen opgaf werd ze spontaan zwanger en ze heeft nu 2 gezonde meiden van 4 en 2!!

xxx Dreamy

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja, het is idd gewoon ff balen op zo een dag als deze. Mijn schoonzus is twee en een half jaar bezig geweest en nu 17 weken in verwachting... We weten ook wel dat het allemaal niet altijd in een, twee of drie rondes lukt. Toch het moment van de eerste druppels is en blijft balen. Heb toen mijn vriend thuis was ook een potje zitten janken. Gewoon van de stress. Moet er volgende keer ook niet zo een punt van maken.
    We gaan er gewoon allemaal weer voor.
    Eens is het goede moment.
    We hebben iig elkaar om er lekker over te babbelen en elkaar te steunen. Ook al is het via woorden. Ik heb er veel aan!!!

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ken het gevoel, m'n ongesteldheid zit er nu ook aan te komen en ondanks dat het nog maar de 1e echte ronde is en ik voor mezelf het gevoel heb dat ik helemaal niet mag zeuren word ik er toch niet echt vrolijk van.

Heb namelijk al jaren het idee dat ik niet zwanger kan worden (geen idee waarom, gewoon angst denk ik) dus nu is het echt weer zoiets, oh oh, niet zwanger.. help straks word ik helemaal niet zwanger!! Erg frustie ;)

Maar goed, schaam me wel een beetje om zo te denken als ik aan de meiden denk die al veel langer aan het proberen zijn (al zijn die ook met de 1e ronde begonnen...) en we wachten het gewoon weer af :)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Niemand hoeft zich te verontschuldigen vind ik hoor! Ik bedoelde het positief en stimulerend!
    Tuurlijk is het balen, elke keer weer (weet er alles van).
    Laat de moed je niet in de schoenen zakken, sommige draven soms nl wat door na een paar rondes!
    Heel veel succes meiden!
    Iedereen wil het graag, anders probeer je niet ;)

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja Caithlin79 dat gevoel van jou heb ik ook al jaren: het idee dat ik helemaal niet zwanger kan worden. Ik mankeer altijd van alles (kleine dingen hoor, maar ik heb gewoon altijd wel wat) en op één of andere manier kan ik niet geloven dat zwangerschap voor mij is weggelegd. Maar ik denk dat dat een angst is van iedereen die graag kinderen wil! Ik probeer er niet te veel aan te denken en klus gewoon vrolijk verder! :oops:
    Iedereen heel veel succes!!!
    Liefs, Anna.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dit herken ik maar al te goed!!! ben vroeger vaak de pil vergeten, echt bijna iedere maand wel 1 of 2 keer. en ik weet dat ik dan misschien niet geklust heb tijdens mijn vruchtbare periodes, maarre nu ik zwanger probeer te raken, denk ik daar wel vaak aan.

Had het stiekem een tijdje geleden met mijn moeder erover, die zei dat ze ook de pil heel vaak vergat. en ze is 5 KEER binnen 3 maanden zwanger geraakt!

Dus meiden (ook voor mezelf :oops: ) kop op

KuZzzz

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    5 keer binnen 3 maanden??? :confused:
    had je moeder zeker een hele korte cyclus..

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhhhmmm hoe bedoel je :oops: ow haha nee zo bedoel ik het nie!!

we schelen allemaal 2 jaar van elkaar en de jongste 5 jaar :(

maarre toen ze van ons zwanger probeerde te raken, was het bijna meteen raak.. da bedoel ik ermee :oops: :oops:

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooooooooow zo hahahaha dus binnen 3 maanden telkens toen ze 1 van jullie ging maken hahahahahha
    Ik las het helemaal verkeerd hihihihihi :oops:

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik denk dat daar de druk ook vandaan komt...het is niet echt zo van: wanneer raak ik zwanger..maar meer: KAN ik wel zwanger raken????

Nu ben ik al gezegend met een heerlijke knul van 13, maar dat zegt ook niet alles. Mijn vriendin raakte zwanger van haar zoon toen ze 17 was, echt een ongelukje dus...maar toen ze 10 jaar later weer aan kinderen wilde beginnen lukte het dus niet. Uiteindelijk heeft ze twee gezonde jongens gekregen via IVF.....het kan raar lopen.
    Dus het feit dat ik al een kind heb stelt mij niet gerust... :(

Maar weet je wat ik wel heb? Juist doordat ik het al een keertje meegemaakt heb...zwangerschap, geboorte, grootbrengen...mocht het nu echttttt niet lukken...dan is het natuurlijk heel erg, en ik zal er onwijs verdriet van hebben...maar als ik dan kijk naar de situatie, dan hebben mijn vriend en ik over een paar jaar heel veel ruimte om dingen samen te doen als mijn zoon met zijn vrienden weg is enzo...
    Dus het liefst heb ik natuurlijk een krummeltje in mijn armen straks, maar als dat niet zo mag zijn, zal het leven ook mooi blijven...

Najaa...beetje wazig...ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel... ;)

Deel Deze Pagina