erg ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Natasja 22, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja 22

6 mei 2010
    37
    0
    6
    Hoi Verloskundige,

Ik maak me heel ongerust,
    Ik heb al 3 miskramen gehad waarvan 1 in aug 2010
    en de andere twee vlak achter elkaar in april en juni 2011
    ik ben nu weer zwanger 21-8 positief getest.

Ik had goeie hoop over deze zwangerschap omdat ik erg veel symptomen had erg veel pijn in mijn borste en gigantisch veel steken in mijn liezen en schaamstreek dit had ik bij de laatste twee zwangerschappen niet maar nu sinds 2 dagen heb ik nergens last van heel afentoe een steekje in mijn borst maar ik krijg nu voornamelijk veel krampe in mijn onderbuik en dit straalt uit naar mijn onderrug. Ik heb het bij 2 van de 3 miskramen gehad de lage rugpijn en krampe in de onderbuik maar heel erg ik kon niet meer rechtop staan of zitten 2 dagen later kreeg ik de miskraam.

bij deze zwangerschap valt de rugpijn in vergelijking met de vorige miskraam wel mee. maar toch maak ik me er zorgen erover en kan op dit moment niet genieten van de zwangerschap. bang dat dit de symptomen zijn van een beginnende miskraam.
    ben ik me nou te veel druk aan het maken kan dit ook gewoon een zwangerschapskwaal zijn. ik ben nu 4,5 week zwanger. en ben als de dood dat het deze keer ook weer misgaat ik heb pas 9-9 een afspraak bij de gyn. voor een echo.

misschien kunnen jullie mij een beetje gerust stellen..

groetjes Natasja

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Er is nu nog geen reden om te denken dat het een miskraam is/word.
    De zwangerschapsverschijnselen kunnen per dag verschillen. Dus dat ze nu minder zijn wilt niet zeggen dat het niet goed is.
    Ook de steken die je hebt klinken als groeipijn van de baarmoeder en van je darmen.

Dus hou hoop en probeer een beetje te genieten.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina