Show je hoek- of loungebank

Discussie in 'De lounge' gestart door EdN, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe bank en ik heb mijn oog laten vallen op een hoek- of loungebank. Maar ik twijfel over de kant van de hoek. Wij hebben een vrij ruime woonkamer, en de bank komt tegen de lange muur naast het raam te staan. Zal ik er nou 1 met het hoek-/loungedeel tegen het raam zetten (je zit dan met je rug naar het raam), of juist er tegenover, zodat je echt een zithoek creëert in de grote kamer. Hoe hebben jullie het staan?

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Onze bank is nog in de maak en word pas eind december geleverd maar we hebben deze bank gekocht en de kleur van de andere foto.

Screenshot_2013-11-01-08-04-33-1.jpg
    Screenshot_2013-11-01-08-05-29-1.jpg

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben die van ons nu 3 jaar, en ik ben er nog steeds verliefd op.
    Hij is gigantisch, plek voor iedereen en hij zit heerlijk.
    Daarnaast staat 'ie mooi :D
    Wil er vanmiddag wel even een foto van maken.
    Die van ons staat tegen een heel groot raam aan, zodat wij goed voor de tv zitten. Nu hebben wij meerdere ramen in de zitkamer.

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wij hebben sinds juli een hoek/loungebank
    wij hebben hem besteld bij pronto en ik ben er zo ontzettend blij mee.

wij hadden de bank voor het raam voorheen. alleen nadeel is dat je dan steeds het gevoel hebt dat er iemand naar je kijkt.

nu hebben we hem tegen de muren aan staan en kunnen we dus naar buiten kijken en vind het geweldig. ben heel blij met mn huis op het moment

Hoekbank Barletta - Hoekbank - Banken

in deze kleur hebben we hem.
    hij is vrij groot en we hebben niet zo'n hele grote kamer maar hij zit zooo lekker.

ik zou naar winkels toe gaan en verschillende banken uit proberen

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben deze.... Hij is dan wel omgedraaid zodat de rugleuning voor het raam staat en het open zitgedeelte staat in de woonkamer zeg maar... Zo vonden wij het t mooist staan....

Wij hebben trouwens ook nog een slaapbankfunctie erop zitten....Dat is super voor de filmzondagen die we houden en als er iemand moet blijven slapen ;)

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben deze van xooon (Hasvik, 2.5-zits 1 arm links) is een vrij lage bank, maar zit erg lekker. Voordeel vind ik ook dat je de 2 elementen ook los zou kunnen zetten.

7. angel229

angel229 Niet meer actief

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Deel Deze Pagina