Vraagje over slijm/eisprong

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mama81, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje over slijm en een eventuele eisprong. Hoop dat jullie hier antwoord op weten.

Vorige week maandag begon mijn slijm wat vochtiger en helder te worden, woensdag en donderdag had ik volgens mij "vruchtbaar" slijm, het was rekbaar. Vrijdag was het weg en nu heb ik bijna geen slijmverlies meer.

Heb ik 1 van deze dagen een eisprong gehad? En we hebben op maandag en woensdag gemeenschap gehad, hoe groot is de kans dat we "op tijd" waren?

Bedankt alvast voor het beantwoorden!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Ho mariaatje,

ER word inderdaad gezegd dat met de eisprong de afscheiding verandert. Dan was je er prima op tijd bij!
    Nu afwachten! Spannend!

Imke

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hoi!

Ik wilde even laten weten dat ik vandaag met een kruidvat test en een cb digital positief getest heb!

Heb na mijn miskraam 4 maanden op mijn menstruatie moeten wachten en daarna is het gelijk gelukt! Ben erg blij, maar ook onzeker, ik hoop maar dat het goed mag gaan.

Wanneer kan ik het beste een echo aanvragen? In het ziekenhuis zeiden ze dat ik met 6/7 weken al mocht komen, maar ben een beetje bang dat er dan nog zo weinig te zien is. Wat vinden jullie?

Liefs Maria

Deel Deze Pagina