zwanger na curretage

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door trust1, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trust1

    trust1 Lid

    13 aug 2007
    54
    0
    0
    Hoi..

    Ik hoop dat een van jullie mijn onzekerheid en bangheid weg kan nemen...
    Ik heb in februari 2007 een curretage ondergaan, en nu heb ik wel gewoon weer voor mij normale cycles van 35 dagen precies.
    mijn vriend en ik proberen weer zwanger te worden maar is nog steeds niet gelukt, we zijn hier nu sinds april/mei weer actief mee bezig.
    Ik heb afgelopen maand van die OVU sticks gebruikt om mijn vruchtbare periode te meten en had een LHG piek.die dag erna gemeenschap gehad..precies 2 weken hierna kreeg ik mijn menstruatie..dus geen bevruchting.
    Zijn nu 4 maanden bezig maar ben zo bang dat het niet meer lukt om opnieuw zwanger te worden, is dit terrecht?ik lees van niet maar lees ook zo veel dat mensen vrij snel weer zwanger raken.
    Bij ons was het de eerste keer na 4 maanden raak en eigenlijk op een manier van we zien wel en niet vruchtbare dagen gelet.
    Kan er iets mis zijn gegaan of iets gebeurd wat de vruchtbaarheid aantast?
    Ik voel me er echt heel erg rot en onzeker bij allemaal.

    groetjes van Sandra
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Sandra,

    Elke maand is het weer spannend of het eitje is bevrucht. Bij de een is het gelijk raak en de ander doet er iets langer over. Een gemiddelde tijd om zwanger te raken is 6-12 maanden. 4 maanden is nog neit zo lang. Geef het de tijd!

    Imke
     
  3. trust1

    trust1 Lid

    13 aug 2007
    54
    0
    0
    Dankje wel!
    Dus er kan niets aan zijn getast door de curretage met als gevolg dat ik nu niet meer vruchtbaar ben of iets?

    liefsss
     

Deel Deze Pagina