angelsound . . . waar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Waar horen/hoorde jullie het hartje met de angelsound toen je 16 of 17 weken zwanger was? Hoeveel CM van je schaambot ongeveer?

2. joyce

joyce Bekend lid

net onder mn navel

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Moet ik me nu dan zorgen gaan maken? Ik hoor het hartje namelijk alleen maar zo een 8 cm boven mijn schaambot laat zeggen pas 1/3 tussen bot en navel. Dat kan toch nooit kloppen?! :( :confused:

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ligt eraan hoe je navel staat.. sommigen hebben een hoge navel, de anderen een wat minder hoge.. Ik hoor mijn beebje ook rond mijn navel.. maar het beweegd ook super veel, dus heb het gevoel dat het een beetje rond dwaalt tussen mijn navel een schaambot en van links naar rechts, hihi..

Geen zorgen maken hoor. Als de baby goed groeit, is er niks aan de hand! :)

5. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Nou ik zou dus precies om die reden nooit zo een apparaat kopen elke keer zoeken en paniek als je niets hoort ofzo..
    Je bent nou eenmaal geen expert in babyhartjes dus je hoort al snel iets raars...
    Waarschijnlijk is er niets mis en maak je je nu druk om niets, bel je vk en laat je geruststellen...

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    ik hoorde het hartje toen alleen maar heel laag, net boven mijn schaambeen. Ik denk niet dat het wat uitmaakt hoor, het ligt er oook aan hoe je kindje ligt volgens mij.

7. Niet meer actief

meid maak je niet al te druk
    bij mij ligt ie ook de ene keer hoog en de andere keer helemaal onderin verstopt
    ;)

8. carmpje

carmpje Actief lid

11 okt 2006
    148
    0
    0
    heel verschillend, de ene keer was het net boven schaambot, dan weer stuk meer naar boven, in het midden, links, wat meer naar rechts...

:D

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zou me ook niet al te veel zorgen maken....soms duurt het voordat je het hartje vind...ook al ben je wat verder zwanger. Je kleine is ook voortdurend in beweging, dus je zal telkens opnieuw moeten zoeken.
    Moet zelf ook telkens zoeken...en dan hoor ik het hartje weer langzamer en dan weer sneller en dan gaat het geluid langzaam weg en dan komt het....woesj....weer dichterbij...vind het juist ook heerlijk dat ik hoor dat de kleine zo in beweging is.

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik vind hem altijd vrijwel direct daar ligt het niet aan maar vond het nog zo ver onderin. . . maar het zal met de ligging te maken hebben zoals jullie zeggen wnat ls hij plat op zijn rugje ligt met zijn beentjes omhoog zal je het hartje onderin horen. Logisch als ik er zo over nadenk ;)

Hoor ook altijd wel schopjes en bewegingen hoger vlak bij mijn navel dus hij zal er wel van houden om op zijn rugje te liggen :D
    dank je wel dames!

P.s Angel sound is echt wel geweldig hoor! Hoor hem ALTIJD en vind hem meestal erg SNEL vind het juist altijd gerustellend :thumup:

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Ik vind het ook altijd geruststellend hoor, heb ook nooit lang hoeven zoeken, vind het echt een ideale uitvinding!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem om deze rede ook niet gekocht, je moet tegen de rugkant van je hummel luisteren om een hartje te vinden anders lukt het echt niet. mijn kleintje lag vaak helemaal boven in met zijn rugje omhoog en hierdoor kon zelfs de verloskundige het hartje niet vinden met 17 wk. ik helemaal in paniek bleek ze gewoon lekker te slapen en op de echo was gewoon een hartslag zichtbaar. dit waren de langste minuten van me leven en daarom koop ik er gewoon geen.

13. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    zelfs ik met bijna 34 weken, met een doppler thuis, moet af en toe zoeken waar het hartje is. Ene keer wat meer onder, andere keer links, andere keer rechts..
    heb veel vruchtwater, dus hij kan nog wel wat meer kanten uit dan gemiddeld rond deze tijd volgens mijn VK ;)
    dus met 16 weken helemaal! Niet zorgen maken

Deel Deze Pagina