MMM ik vermoed dat het begonnen is.....Dochterlief heeft heel de nacht lopen spoken en nu slaapt ze eindelijk sinds 03.00 heb ik kramp!Nog om de 4 minuten ,maar ben wel heel benieuwd of dat het nu eindelijk eens doorzet......Ga zo even douchen,net laatste bankzaken geregeld(wat een tijdstip eigelijk)en traktaties.Dan maar hopen!!!!
Ik neem aan dat het inderdaad begonnen is. Ze is hier daarna niet meer geweest! Spannend, succes meid!
Nou moe nog geen baby!!!rond 06.30 viel alles stil,mijn buik voelt nu steeds alsof ik teveel situps gedaan heb..........Helaas weer en nacht opgeweest voor NIETS:x....
Balen joh! Maar het is niet voor niets he, je baarmoedermond moet helemaal verstrijken daar is je lijf mee bezig. Sterkte met de allerlaatste loodjes! Liefs Selma
Het is echt niet voor niets hoor. Je zei weeen nog MAAR om de 4 minuten. Dat vind ik best snel hoor. Ik hoop dat ze weer terug kome en dat je snel mag bevallen.
Er is vast wat begonnen meis, mss al wel wat ontsluiting. Zou mooi zijn!! Hopelijk zet het snel door!! Succes voor als het zover is!