Hallo dames, Ik heb al zitten googlen, maar kan er niks specifieks over vinden (en ga ook niet voor elke wissewasje naar de dokter) dus vandaar hier even de vraag... Heb de laatste week ineens af en toe een zeurende/stekende pijn in mijn onderbuik (baarmoeder). Het is niet continue, maar soms komt het opzetten en trekt het weer weg. Het is niet ondraaglijk, maar wel vervelend. Ben ook duizelig af en toe, misselijk, op momenten geen eetlust. Dit is ook niet voortdurend, maar zijn echt van die momenten. Het lijkt me niet dat ik zwanger ben. Ik slik gewoon de pil en ook gewoon op tijd... Maar vind dit wel vreemd. Ben trouwens tot aan vorige week dinsdag nog "ongesteld" geweest (stopweek pil). Ik ben benieuwd! Wat zou dit kunnen zijn? Iemand enig idee?
Zou lucht in je darmen kunnen zijn. Kan erg pijnlijk zijn en vaak in vlagen. Ben je toevallig ook winderig? Als je zelf twijfelt of dat je zwanger bent zou ik gewoon een testje er tegen aan gooien.
Als het mn darmen waren dan zou t ook hoger zitten en niet ter hoogte van mijn baarmoeder... In ieder geval voor je reactie!
Waar denk je dat je darmen eindigen? ook op die hoogte zitten er darmen en dat kun je makkelijk verwarren met baarmoeder. Je topic staat overigens wel in het zwangergedeelte
Oh oeps.. niet eens gezien.. Wist ook trouwens niet dat daar nog darmen zaten Maar waarom dan alleen zo'n stekend gevoel op die plek? Heb geen last van obstipatie ofzo.. Het is echt zo'n gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Had net ook ineens een hele vlaag witte afscheiding (sorry voor de details)..
Daar zitten zeker darmen. Die zitten tenslotte aangesloten aan de uitgang. Lucht (zonder obstipatie) kan een behoorlijke kramp geven. Je zou ook nog een blaasontsteking kunnen hebben. Kan ook buikpijn veroorzaken. Maar het lijkt alsof je zelf aan een zwangerschap denkt. Dan moet je er een testje tegen aan gooien
Als die "menstruatie"pijn nog even aanhoudt gooi ik er idd een testje tegenaan.. Had alleen gehoopt dat er dames waren die dit herkennen
Nou ik heb weleens vreselijk buikpijn gehad maar dat was incl iedere 15min overgeven en echt creperen van de pijn. Ik heb jaren geleden 2 of 3 keer zo'n aanval gehad en ik dacht dat het in mn baarmoeder zat (extreme eisprong ofzo) maar achteraf zijn dat waarschijnlijk toch mn darmen geweest. Op een echo was niks te zien maar die is toen vooral van eileiders/baarmoeder gemaakt omdat ik echt dacht dat de pijn daar zat. Maargoed hier kunnen mensen onmogelijk zeggen waar jouw pijn vandaan komt. Als je vraagt 'wie herkent dit' denk ik dat iedereen wel ja kan antwoorden want iedereen heeft vast weleens steken in de onderbuik gehad. In de meeste gevallen is een kersenpittenzak/kruik, een bank en een lekker kopje thee een prima remedie
Deze pijn in mijn onderbuik houdt nog steeds aan. Echt alsof ik ongesteld moet worden. Borsten ook af en toe pijnlijk. Twijfel om vanmiddag toch een testje te halen.... Pff weet het ff niet?