Pijn i/d bovenbuik?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mailyn, May 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mailyn

Mailyn Lid

Oct 9, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Meiden,

Even een vraagje;
    Nu bijna 35 wk zwanger, en al 2 weken een hele vage pijn i/d bovenbuik!
    Bijna niet te omschrijven.. Een verdoofd/branderig en drukkend gevoel.. Zeer pijnlijk iig, vooral als ik ga zitten of liggen.
    Verder geen hoge bloeddruk of iets dergelijks.
    Iemand enig idee of iemand die dit ook heeft???

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Baby die ergens tegen aandrukt??
    Ik heb het ook af en toe maar niet heel vaak..
    Anders even vk bellen morgen?

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Is het geen brandend maagzuur??
    Kan veel pijn doen, bij vrouwen wordt het zelfs wel eens aangezien voor hartproblemen!

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Bij mij was het mijn dikke darm. Heel erg vervelend.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,916
    3,937
    113
    Ik heb dit ook heel vaak, bij mij zit er dan ook een harde bobbel vaak op die plek dus vermoedelijk zit het kindje daar dan tegenaan te duwen.
    Vanmorgen voelde het net al liep er een brandend miertje rondjes, dus waarschijnlijk een hakje of knietje ofzo wat lekker tegen m'n maag aan het schuren was... geen idee
    Meestal als ik zachtjes op de bobbel duw dan gaat het bewegen en soms beweegt het dan ook weer weg zodat het wat lekkerder zit.

6. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    heel herkenbaar
    bij alle drie de zwangerschappen, branderig en trekkerig gevoel vanaf ribben en dan een beetje naar beneden vooral waar de kleine met de billen ligt ik denk zelf misschien banden boven in bm?
    de vk kon de pijn bij de eerste en tweede eigenlijk niet duidelijk verklaren ze dacht aan de pijn die je bij hellp hebt dat is dan een riem om boven mioddel die strak getrokken word zeg maar? (weet zelf niet want heb het gelukkig niet gehad) maar gaat om pijn onderde ribben die trekkerig branderig is misschien weten andere dames wat ik bedoel.

ik heb niet veel ruimte tussen ribben en schaambot is nu ook al aardig gevuld kind ligt erg hoog (hoofdje is duidelijk te voelen boven schaambot) heb een buik van 33 cm nog een klein stukje en zit compleet tot ribben (en moet nog een week of 12 kriojg volgende week groeiecho ivm waarschijnlijk grote beeb)

7. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Ja herkenbaar. Bij mij zit het vooral rechtsboven. Misschien de lever? Sms is het minder, waarschijnlijk als de baby wat verschoven is. Ik had het bij de eerste zwangerschap ook.

Share This Page