Hee allemaal, K heb sinds 2 dagen last van stekend/zeurend gevoel iets recht onder de navel. Bijna 6 week zwanger van een derde wonder. Weet iemand waar deze pijn weg kan komen? Ik gok de darmen maar misschien heeft iemand dit ook wel eens gehad? Groetjes Nina
kunnen ook je banden zijn, omdat je baarmoeder nu gaat groeien moeten de banden oprekken. dat is een stekende pijn
heb ze nog steeds alleen minder vaak dat het echt steken zijn. kunnen idd darmen of banden zijn. en kan goed pijn doen
Of een cyste ik had ook erge pijn langs navel/eierstok en de gynecoloog vertelde me dat elke zwangere in het begin een cyste heeft die hormonen afgeeft na 12 weken doet de placenta dat en dan verdwijnt deze weer.... De vk heeft hem daarna ook nog gemeten of deze kleiner werd en nu geen last meer van.ik had hier nog nooit van gehoord.maar misschien andere wel ?
Het is geen erge pijn dat ik niks meer kan. Soms wat stekend en soms wat dodge pijn. beetje vaag allemaal. Bij een cyste zou je dan constante pijn hebben?? Ik heb pas 30 april een echo dus duurt nog even. Het is gewoon een pijn die k bij me vorige zwangerschappen niet heb gehad en daar wordt je altijd wat onzeker van ...tenminste ik. En omdat deze pijn niet voelt Als ongi pijn wat k anders vaak had ga je toch twijfelen.