Hoi meiden! Zoals sommige van jullie weten, sinds vandaag weet ik dat ik zwanger ben! Volgens ziekenhuis 3 weken en 6 dagen. Ik heb niet heel veel klachten nog, maar waar ik wel last van heb is pijn in 1 been, m'n rechterbeen. Het is een soort onrustig spierpijn gevoel van bil tot kniehoogte zeg maar. Ik heb in het verleden een miskraam gehad en ben daardoor dus heel bang dat het mis gaat. het is nog zo pril.. Herkent 1 van jullie dit gevoel in het been bij begin van een zwangerschap?
Ik herken het niet, maar ik herken het ook niet van een miskraam. Denk eerder dat het los staat van je zwangerschap. Misschien een gekke beweging gemaakt oid?
Hm niet dat ik weet! Maar ben wel ziek geweest afgelopen week. Dus veel stil gezeten, dat zou het misschien wel kunnen zijn. Ik heb een vrij gevoelige onderrug / stuitje. Dus misschien daardoor. T weekend maar even lekker wandelen.
Ja dat zou zeker kunnen! Ik heb na 1 dag luieren al last van mijn benen en knieën .. zou me niet al te druk maken hoor! Geniet van je zwangerschap. Gefeliciteerd!
Ja zeker! Dankjewel! Er heeft net iemand een bevallingslijst geopend met de uitgerekende datum vanaf 17 juni tot 30 juni. Jij valt daar ook in! Kom je ook mee kletsen?