hallo ladies heb een paar vragen: ben zelf een klein dametje 160lang en 47kg maar vooral mn taille is zoooo de rest gewoon netjes verdeeld 1) ben nu zwanger en ben nog geeen gram aangekomen wel begin ik sinds eenpaar dgn mn buikie te zien draag naar voren (wat er nu nog te dragen valt ) draag je altijd naar voren als je slank vanjezelf ben?? 2) en denk dat ik savonds als ik mn hand op mn buik leg li-onder dat ik de kleine voel dit is pas mn 1ste zwangerschap (zo ver, hiervoor 2 MA rond 10 wkn) maar omdat mn buik zo plat is en ik geen gram heb rondom mn middel denk ik zou ik TOCH nu al de kleine voelen of denk ik dat het de baby is?? tis zoals ik zei alleen li onder en dan een golvend beweging als ik mn hand erop leg 3) en hoeveel zijn jullie aangekomen?? want als je slank bent schijn je meer aan te komen als reserve voor straks, is dit waar??? nou voor zover mn vraagjes hoop op reacties van jullie groetjes, nisa
Ik ben 1.70 m en 54 kilo. Ik kan nog niet echt meepraten, voor mij is het in ieder geval veel te vroeg om iets te voelen. Ik krijg al wel een buikje, normaal ben ik ook helemaal plat, maar nu is er al echt wel iets te zien. Ook mijn borsten beginnen te komen, wat ik helemaal niet erg vind. Zoals het nu lijkt draag ik naar voren, maar goed, dat is wellicht wat vroeg om te zeggen. Al zeggen vriendinnen van mij het ook.
Ik ben 1.60 en 49 kg. Heb wel het idee dat ik nu een heeeeel klein buikje begin te krijgen en heb wat meer buikvetjes nu. Er wordt me verteld dat dat normaal is, dus ik vind het niet erg Mijn borsten zijn ook een cupmaat gegroeid en ik moet zeggen dat ik mijn kleine borstjes beter bij me vind passen, haha Ik ben volgens mij wel al een kilo aangekomen, maar dat kan ook komen omdat ik nu normaal eet. Voor mijn zwangerschap at ik wanneer ik trek had, en dat was soms gewoon veel te weinig. Nu dwing ik mezelf.
Ik ben 1.72m en 57 kg. Maatje 36. Mijn vorige zwangerschap droeg ik inderdaad naar voren en ben ik vrij veel aangekomen (vooral in vocht... in totaal zo'n 16 a 18 kg). Ik voelde wel mijn zoontje pas met 19 weken met zekerheid bewegen. Wel denk ik dat ik het al eerder voelde, maar dit nog niet als dusdanig herkende. Overigens ben ik ondanks het gewicht wel slank gebleven gedurende de zwangerschap. Het gewicht zat vooral in mijn buik (die was groot) en later in mijn enkels/gezicht. Ik was mn extra gewicht ook snel kwijt.
Hier ook een redelijk slanke dame, maat 34/36. Bij mij begon je pas redelijk laat een buikje te zien en ik voelde de beeb met 18 weken voor het eerst. Ik draag heel erg naar voren en heb ook nog steeds mijn taille. Mijn bovenlijf is echt slank gebleven, de reserves hebben zich vooral gevestigd op mijn kont en bovenbenen ....Ik ben nu in totaal 15 kilo aangekomen. Je draagt overigens niet altijd naar voren als je slank bent. Mijn nichtje is ook zwanger, een weekje verder dan ik en zij was nog wel wat slanker dan dat ik was en zij draagt toch echt wat meer rond. Weinig taille te zien nog bij haar...
Hier ook maat 34...en nu een mooi bolletje! Draag naar voren , heb nog een taille! Geen idee of je de kleine kan voelen als je je hand op je buik legt...denk het eigenlijk niet... Al hoop ik het wel voor je natuurlijk! Zou leuk zijn! x
idd. heel stom maar ik vergat ook vaak om te eten nu let ik erop en merk dat ik echt meer moet eten echt ontbijt /lunch avondeten en sla niet meer zo vaak een maaltijd over hmm dus grotendeels toch naar voren (met uitzonderingen ) @anna123: voel jij je kleine al?? hoe graag ik ook zou willen en er soms zeker van ben volgens mij is het te mooi om waar te zijn om met 15+ wkn de baby te voelen
Ik ben 1,68 lang en woog voor de zwangerschap ongeveer 55 kg, heb ook maatje 34. Ook ik draag naar voren, ik denk wel dat als je slank bent je meeste kans hebt op naar voren dragend. Tenminste als ik zo om me heen kijk.. Het kan best zo zijn dat je de baby voelt. Ik voelde de baby met 16 weken Ben nu 19 weken zwanger en ongeveer 4 kg aangekomen, vind het nog wel meevallen Het is nog afwachten hoeveel er nog bij op komt
Ikzelf ben niet meer zwanger maar was dat een jaar geleden wel! Ik ben 1.72 m groot en weeg 56 kg en heb een maatje 34/36. Pas bij 23 weken was ik 2 kg aangekomen. In het totaal ben ik 10 kg aangekomen. Dus het is niet omdat je slank bent dat je daarom meer moet aankomen voor wat reserve te hebben. Ik droeg ook erg naar voren. Bij mij kon je pas mijn buik goed zien bij 7 maand!! Op het einde van mijn zwangerschap heb ik veel de vraag gehad hoeveel MAANDEN...ik nog moest. Nuja het is volgens mij gewoon verschillend van persoon tot persoon. Ik voelde mijn dochter al bij 15 weken en bij 17-18 weken kon mijn vriend het duidelijk van aan de buikwand voelen. Volgens mijn gyn had ik een extreem dunne buikwand een een actief kindje.
Ben niet (meer) zwanger, maar tot 1,5 week geleden nog wel Ben 1.67 lang en woog voor de zwangerschap 53 kilo. Heb helemaal naar voren gedragen, en m'n boven benen werden met de week dunner. In totaal ben ik 6 kilo aangekomen, en gelijk na de bevalling woog ik al minder dan voor de zwangerschap! (droeg ook een 7 ponder) Nu een week later weeg ik 52.1 dus de kilo's zijn al weer verdwenen! O, en je kunt je baby bij 15 weken inderdaad echt al wel voelen hoor! mijn man kon hem toen ook al gelijk voelen, al werd het een paar weekjes later echt wel duidelijker.
Ik was ook erg klein en dun, voelde de beeb bij 20 weken..... Ben 6 kilo aangekomen en draag helemaal naar voren, aan de achterkant zie je werkelijke niets.... maar dat zegt niet, een vriendin was ook erg slank en droeg toch helemaal rond....
Ik ben 1.72 en woog 59 kg. Ook maat 34. Ben alleen al 32 kilo aangekomen en heb nu ook maat 38. Ik draag wel naar voren. Maar ben wel overal aangekomen. Maar iemand die me niet kent zou van achter niet zeggen dat ik zwanger ben. Ik houd wel ook erg veel vocht vast... Beeb voelde ik voor de eerste keer van binnen met 14 weken. Toen was het even stil en vanaf week 16 geloof ik voel ik haar dagelijks. Maar aan de buitenkant duurde het nog wel even voor ik wat voelde.
Ja vanaf deze week duidelijker! Achteraf heb ik hem al wel iets eerder gevoeld denk ik maar nu voel ik het wat echter zeg maar! x
bij mijn dochtertje had ik ook maat 34 ik was 10 kilo aangekomen maar ging er snel vanaf maar toch kreeg ik naar haar maatje 36 kreeg meer heup en meer rondingen niet dat ik dat erg vond hehe.
Hai! Vorige zs woog ik maar 43 kilo en ben 166 cm lang. Kwam 16 kilo aan in totaal, droeg ook alleen naar voren. Maar at toen nonstop frikandellen met mayo, dus werd wel wat dikker nu woog ik 54 kilo voor m'n zs en ben nu bijna 10 kilo aangekomen. Eet stuk gezonder dan de vorige keer, en voel me daar stuk beter bij. Draag ook nu alleen maar naar voren (bekijk m'n foto's in album anders) Vorige x was ik alle kilo's in 2 weken kwijt, maar das 5 jaar geleden, dus toen was ik stukkie jonger (nu 26) voelde m'n baby dit keer vanaf 14 weken, heb ook dunne buikwand, en dr zitten geen spekkies tussen
Bij mijn vorige zwangerschap woog ik 60 kilo en ben 1.72 lang. Maatje 36. Ik kwam 9 kilo aan maar ik viel binnen no time af naar 56 kilo. Toen was ik echt veel te dun. Geen gezicht. Deze zwangerschap begonnen bij 58 kilo en ben nu 8 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoeveel ik nog aankom. Opzich mag er nog wel ietsje bij omdat ik bang ben dat ik nu anders onder die 56 kilo kom en dat is echt te mager voor mij. Mijn dochtertje voelde ik met ongeveer 18 weken en mijn zoontje ook ongeveer. Draag wel alles naar voren. Aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben. Wel heb ik mij placenta nu aan de voorkant liggen. Maar voel het kindje goed.
@nathalie : dus het KAN wel !!! @stephanie: nou wij hebben ook een drukke mini-nisa das zelfs de gyn. opgevallen !!!!! dus ??? wie weet ik denk dat ik ook die vraag krijg straks van hoeveel mnd moet je nog maar nu is het daar te vroeg voor @anna: hey gefeliciteeerddd!! ik begon echt aan mezelf te twijfelen van je verbeeld het je het kan nog niet maar ik hoor nu anders heb idd. een hele dunne buikwand en geen spekkies dus ga toch over een paar dgjes naar mn gyn zal het hem vragen tis een aardige vent hij zal me niet voor gek verklaren
Ik ben 1.74 en 55 kilo voor de zwangerschap dus maatje 34. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik kom inderdaad in de 1e 3 maanden als een jekko aan. Bij mijn eerste 10 kilo in de 1e 3 maanden nu 5 kilo in de eerste 3 maanden. Ben het na de bavllingf wel zo kwijt geraakt alleen is mijn lichaam wel iets veranderd van vorm maar wel weer terug in maatje 34. Voelde de baby bij mijn eerste zwangerschap ook al heel snel met 17 weken of zo en nu voel ik de baby sinds afeglopen week. Heb normaal een hele platte buik maar bij mij zie je wel al snel een buikje tijdens de zwnagerschap maar volgens mij kan dat ook niet anders als je helemaal geen vet hebt daar
hoi ik was voor mn eerste zwangerschap 164 en 50 kilo. dus maatje 34 -36 daar kwam toch wel snel verandering in met 5 maanden was ik echt al dik en in totaal 35 kilo aangekomen.. ik had zo veel hoger en zo veel vocht... dus meiden pas op het hoeft niet te betekenen dat je klein en slank blijft hoor.... mn benen zitten ook onder de stiae zo zonde.. kan nu trouwens niet meer eten wat ik wil moet echt oppassen ben wel weer terug op 57 kilo gekomen maar dat was wel een stijd........