Vanmorge lag ik nog prinsesheerlijk te slapen totdat ik om half 10 wakker schoot van gruwelijke buikpijn, ik na de WC want dacht dat het daar aan lag (sorry voor de details) verschrikkelijke diarrea, ik dacht oh daar zal het wel aangelegen hebben en ik ging weer in bed liggen... Maaaar helaas, de buikpijn/krampen eerden steeds erger, ik had ergens gehoord dat door warmte het weg zou kunnen gaan, ik een warmte kruik gemaakt.. Hielp ook niet, douche gepakt.. Hielp ook niet.. Inmiddels was het een uur later en besloot ik om toch de VK maar te bellen, die stond werkelijkwaar binnen 5 minuten voor mijn deur, heeft een uitwendig em inwendig onderzoek gedaan (vloog door t bed heen van de pijn), conclusie : baarmoeder lag nog naar.achter maar het voelde allemaal iets te week aan, op naar het ziekenhuis dus, ondertusse vriendlief gebeld of die na t zkh wilde komen die ewas namelijk aan het werk, ik was nog geen 5mimuten binnen of hij was er al (dat gaan.m paar grote boetes worden), hier op de afdeling aan de CTG gelegd, met de baby was alles goed die was nog vrolijk rond aan het wiebelen, ik daarin tegen had aardig wat harde buiken en lichte weeën, met een inwendige echo gekeken naar mn baarmoeder mond, iets verkort al.. Dat wordt in het ziekenhuis blijven zeide ze.. Ik barst in tranen uit had het echt niet verwacht, eerste wat ik riep was ik wil naar huis ik moet naar mn hondjes toe.. Maar nee, ondertussen lig ik al weer een uur of 5 aan hrt infuus en gaat t redelijk goed, nog wel wat krampen maar gelukkig niet meer zo erg.. Wat ik dacht een saaie zondag te worden bleek dus niet zo te zijn! Hopelijk.is morgen alles over en blijft ons mannetje nog lekker wat weekjes zitten en kan io morgen gewoon weer naar huis!
Jeetje, dat is inderdaad schrikken!! Wat fijn dat je vk zo goed heeft doorgepakt en je meteen naar het ziekenhuis heeft gestuurd. Hopelijk blijft je kleine jongen nog een aantal weken zitten. Veel sterkte!
Joh, dat is zeker schrikken! Goed dat je actie hebt ondernomen. Duim dat de kleine nog lekker even in je buik blijft meid!
Inderdaad, wat moet dat schrikken zijn geweest. En ik snap je reactie echt heel goed. Zou waarschijnlijk precies hetzelfde hebben. Cross fingers dat je uk nog mooi ff 8 weken blijft zitten en dat je toch nog naar huis mag op korte termijn. Sterkte meid!
holy moly!! Wat is dat schrikken zeg! Hopelijk blijft het ukje lekker zitten waar het zitten moet en voel jij je gauw wat beter... Sterkte!!
zo dat is geen leuk begin van de dag maar fijn dat er zo snel gehandeld is hoop dat het goed komt en maak je over je hondjes maar geen zorgen die kunnen wel een dagje zonder jou rust goed uit en hopelijk kun je morgen weer lekker naar huis
Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent, en heel graag naar huis toe wil. Maar ergens kun je maar beter blij zijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden. Een verkorte baarmoedermond en lichte weeën wil je echt nog niet met deze termijn...
Thnx voor de lieve reacties, het gaat voor mijn gevoel de goede kant op, heb niet meer zoveel krampen en pijn als wat ik heb gehad vandaag, ik ga zo proberen te slapen want ik ben ongloofelijk moe.. Waarvan weet ik niet maar goed, mn manneke is nog lekker aan t bewegen dus hopelijk is ie zn draai weer aan t vinden en blijft ie nog even zitten!
Dat is inderdaad schrikken! Nu maar even bijslapen, waarschijnlijk ben je doodop van de schrik en als die stress. Sterkte en hopelijk blijven de weeën weg tot over een week of 6 minimaal!
Sterkte, je bent vast erg moe van alle spanning van vandaag. Wat goed dat je actie hebt genomen en fijn dat alles goed is met je kindje. Lekker nog een paar weken binnen houden! Maar je geen zorgen om thuis, dat komt vast goed, ik herken je gevoel wel!