bloeden houdt maar niet op

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Arendskelk, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hallo!

Ik ben half maart bevallen van een gezond jongetje. Ik heb tot 5 weken borstvoeding gegeven en ik werd zo'n 3 weken geleden weer ongesteld. Alleen houdt die menstruatie maar niet op. Iedere keer denk ik dat het minder wordt en komt er oud bloed, waarna er daarna weer een hevige bloeding komt. Ik ben bijna door mijn strip anticonceptiepillen heen, moet ik doorslikken of stoppen na deze strip voor een menstruatie, ook als deze nog bezig is? En is het normaal dat deze bloeding blijft duren?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je zolang blijft bloeden zou ik toch even met de huisarts overleggen wat je nu het beste kunt doen.

Mirjam

3. Arendskelk

Heb vrij kort op je antwoord de huisarts gebeld en die zei dat ik 3 weken lang een dubbele dosis anticonceptiepil moet gebruiken en dat de bloeding zelf binnen een week over moest zijn. De bloeding is niet helemaal over nu, er komt nu vooral oud bloed. Als het maandag nog steeds niet over is, moet ik langskomen.
    Maar wat zou het nou kunnen zijn? De dok en assistente doen er een beetje vaag over namelijk.

4. Arendskelk

Deel Deze Pagina