Goedemorgen, Wat goed dat ik hier mijn vragen kwijt kan, Ik ben nu momenteel 7 weken en 2 dagen zwanger van mijn eerste kindje. maar nu heb ik sinds vandaag nogal pijn in mijn linkerbeen, soort van kramp. wat kan dit precies zijn? Ik ben 24 jaar en hoe groot is de kans dat je nog een miskraam kan krijgen? heb nog helemaal geen bloed verloren heb alleen wel pijntje in mijn onderbuik, en vanochtend was ik heel erg misselijk maar zodra ik wat gegeten had ging het weer weg. Verder moet ik donderdag voor mijn 1e echo, komt het veel voor dat je daar achter komt dat je een miskraam hebt? of kom je er vaker al van te voren achter? de eens zegt 1 op de 5 en de ander 1 op de 10. Sorry voor al deze vragen maar ik ben erg onzeker, Gr Carolien
Hoi carolien, Sorry dat we je vraag niet eerder hebben kunnen beantwoorden. Hoe was de echo gister? En heb je je vragen beantwoord gekregen? IMke
Goedemiddag, dat geft niet hoor jullie zullen het ook wel erg druk hebben. Maar ik heb de echo gehad en een heel mooi hartje zien kloppen, zat boven de 100 slagen pm dus dat is in orde, ben gelijk een stuk rustiger en kan nu eindelijk van mijn zwangerschap gaan genieten Gr Carolien