VelamenTeuze insertie navelstreng

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sassyt, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sassyt

Sassyt Lid

Dec 16, 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren een extra echo gekregen op 20 weken. Een echo met uitgebreide doppler echo. Diva's extra controle, omdat onze derde dochter in augustus 2011 doodgeboren werd na 26 weken zwangerschap.
    Toen bleek Trombofilie met een defect op factor V leiden de oorzaak te zijn. Hiervoor word ik tijdens deze zwangerschap behandeld met spuitjes cleane 40 mg en asaflow 80.
    Gisteren werd dan vastgesteld dat de bloedvaten van de navelstreng uitkomen in de vliezen.
    Ik ben zo bang. De placenta zit wel op de juiste plaats. De positie van de aders. Of deze voor de uitgang van de baarmoeder zullen gaan liggen ten tijde van de bevalling weten we niet.
    Maakt ons kindje, mits een geplande keizersnede een goede kans? Op hoeveel weken zou deze dan worden uitgevoerd?
    Zoveel vragen, zoveel twijfels. Bedankt voor het antwoord

Liefs,

Saskia

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ja hoor jullie kindje maakt een hele goede kans er wordt ten tijden van de bevalling gekeken waar de navelstreng zit en wordt bepaald hoe te bevallen.
    Over het algemeen vind een geplande keizersneden rond de 38-39 weken plaats.
    Niks om je zorgen over te maken.

Groetjes Ineke

Share This Page