Ik kan wel janken!! Eind juni ben ik bevallen en na 2 maanden begon mijn haar uit te vallen. Vrij normaal en maakte me ook geen zorgen maar ..... Nu zijn we bijna een maand verder en het wordt steeds erger. Als ik mijn handen door mijn haar haal dan heb ik steeds tig haren in mijn hand..en dan heb ik het nog niet over haren kammen of wassen...daarbij zakt de moed in mijn schoenen. Er beginnen nu echt erg dunne / kalere plekken te ontstaan en maak me erge zorgen. Nu vraag ik me af: wie heeft dit ook zo extreem gehad en kan me geruststellen?
Ik heb t ook erg gehad.. durfe niet eens me haren te kammen overal in huis lagen haren. Heeeel vervelend. Had geen kale plekken gelukkig. Maar vond t wel heel vervelend!
Oei oei, dat is erg hè, ik heb het ook gehad na de bevallingen van mn zonen....bij mn dochters nergens last van gehad. Na een jaar ging het pas over bij mij.
Ik ben kapste eventjes een tip ga even naar de kapper of kijk op nioxin.nl naar een verkooppunt in de buurt. nioxin is een merk speciaal voor haaroroblemen wel of niet onder invloed van hormonen. En even vitamine b slikken. Verder hoort het erbij meid. Succes!
Het kan zijn dat je een vitamine trkort hebt, ik geloof dat b12 daar mee te maken heeft, maar ik weet 't niet zeker; je kan het opperen bij je huisarts en je bloed laten checken.