Is een voetenzak voor de maxicosi echt nodig? M'n dochter zal nog wel ruim een half jaar in de maxi cosi zitten..
Zou het wel doen voor de winter. Maar goed, wij deden een dekentje om haar voetjes/beentjes toen ze zo klein was. Dat kan ook nog
Wij hebben nooit een voetenzak voor de mc gebruikt. Alleen zoals mijn voorganger zegt, lekker een dekentje instoppen, is mi ook warm genoeg voor alleen het stukje naar de auto en weer terug. Als we echt gingen wandelen of de stad in oid namen we altijd de wandelwagen mee
(Bijna) niks is nodig, je kunt het ook prima met een wrapper of dekentje oplossen. Wij hadden wel een voetenzak en ik vond het handig.
Hier ook gewoon een dekentje gebruikt. MC gebruikte ik toch niet om te gaan wandelen en in de reiswieg ook gewoon een dekentje en zo'n windkap
Hier wel gehad, maar weinig gebruikt; vond een dekentje makkelijker. En toen ze heel klein was, had ze een soort wrapper (gekregen van mijn zus, had ze zelf gemaakt, echt heel leuk!) waarmee ze ook makkelijk in (en uit) de mc kon, vond dat fijner dan de boetenzak van mc zelf.
hoeft niet persé, wel makkelijk! wij hadden bij de 1e geen voetenzak, ze is van januari, ze was nog te klein om hem af te trappen. bij 2e kindje wel een voetenzak, hij is van september. leek mij niet handig ivm met aftrappen van het dekentje
Bij mijn augustus zoon heb ik hem niet gemist, die pakte ik in met dekentjes of een extra laagje broek. Ik nam dan liever de reiswieg mee, bij veel kou. Mijn jongste alleen de eerste winter, maar die was van december, en moest dagelijks mee naar school in de auto. Die heeft veel meer kou gezien, en de reiswieg elke keer mee is ook niet handig. Voor hem heb ik een voetenzak geleend van mijn zus.
Dekentje. Homemade by mn schoonmoeder. Vreselijk trots op, want iedereen maakt er wel een compliment over.
Wij hadden een geweldige voetenzak van Koeka. Vind het nog jammer dat die niet meer past Super handig! En lekker teddy van binnen dus lekker warm!
Ik heb hem nu al gebruikt bij mijn zoontje van 6 weken. Heb hem wel via MP, zgan en niet gebruikt, kostte maar 15 euro Misschien een ideetje?
Ik had er één, maar die heb ik er na een week al uitgehaald. Zoals al eerder geschreven, wij gebruikten de mc ook alleen als autostoel en namen eigenlijk altijd de wagenbak mee. Dus een dekentje voldoet.. Daarna een lodger bunker gekocht, wat een superding! Waarschijnlijk is ook de kleine versie voor in de mc zo'n superuitvinding!
Ik heb 2 warmbloedjes gebaard geloof ik. Als ik die zak helemaal dicht deed, kwam de jongste er verhit uit. De oudste had het met een simpel dekentje al.. Ze moeten echt wat ruimte hebben om hun warmte kwijt te kunnen..
Finley schopt dekens van zich af, ook in bed. Dus hier ook een voetenzak voor de maxicosi. Al houd ik wel goed in de gaten of hij het niet te warm krijgt, want de Maxicosi zelf vind ik al een broeibak.
Ik heb een lodger shelter liggen, zal die ook goed te gebruiken zijn in de maxicosi als ze al wat ouder zijn?
Dat denk ik wel, zou je eens op de website moeten kijken van lodger. Babydragers - Lodger Zo te zien heb je aan je lodger shelter genoeg en heb je geen voetenzak meer nodog!