Innestelbloeding? help?!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MirandaV, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 1 december voor het laatst ongesteld geweest.. en als het goed is was 15 december mijn eisprong.. ongeveer 18 december verloor ik eerst beetje bruinig bloed en daarna wat helderder bloed maar verder geen hevige pijnen.. is dat een innestel bloeding geweest of niet??
    Gister was mijn nod maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden..
    en me test was gister ook negatief.. verder heb ik niet echt goede kwaaltjes.. alleen dat ik erg moe ben en pijnlijke ogen en na de eventuele bevruchting erg verkouden en dat heeft een kleine 2 weken volgehouden. af en toe een steekje in me borst.. wel een opgeblazen gevoel en vaak hoofdpijn..

kan ik toch zwanger zijn??
    komt het vaker voor?
    PS ik heb nog 1 testje liggen een digitale van cb.. wanneer testen??

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo MirandaV.

Het bloedverlies van 18 dec kan geen innestelingsbloeding zijn geweest.
    Een innestelingsbloeding, als je deze krijgt, krijg je rond de dag dat je weer ongesteld moet worden.

Ik zou nog even wachten met een zwangerschapstest te herhalen. Je hebt gister een test gedaan. Als je altijd een regelmatige cyclus van 28 dgn hebt zou je rond deze dagen weer ongesteld moeten worden. Wacht nog een week en test dan nogmaals.

Succes.

Groetjes Ineke.

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    oo ik dacht na paar dagen een bloeding dat dat een innesteling bloeding was.. of kan het dan een ovulatie bloeding zijn geweest??

Ik zou anders niet weten wat het geweest kan zijn??

Kan ik nog wel zwanger zijn???

sorry voor al die vragen...

4. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    want wat ik op een andere forum had gezien.. dat een vrouw 5 dagen na der eisprong ook zo een bloeding had en dat de verloskundige daarop zei dat dat mogelijk een innesteling was.. daarom ben ik een beetje verward..

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Het is moeilijk te zeggen wat voor bloeding het geweest is. Een menstruatie verwacht ik niet.

Het kan zijn dat je zwanger bent. Ik zou echt nog even geduld hebben en dan over een week nogmaals testen.

Groetjes

Deel Deze Pagina