12 weken en 5 dagen zwanger, nu al dikkere buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hallo dames,

Ik ben vandaag 12 weken en 5 dagen zwanger en heb al een tijdje dat ik het idee heb dat mijn onderbuik wat dikker wordt. Nu ben ik van mezelf al stevig, dus dacht eigenlijk dat ik dat pas later zou gaan merken.
    Kan dit, of zit dit tussen mijn oren?

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Kan best hoor!
    Ik heb normaal een redelijk strak buikje, maar met 12 weken zag het er bij mij zo uit

Bijgevoegde bestanden:

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    het verschilt, sommige hebben dikkeren buik in begin sommige aan het eind sommige helemaal niet sommige altijd.
    in principe tot week of 16 je buik groot allen omdat je darmen zich afzetten en anders werken je merkt dan je buik groter wordt tegen de avond dan.

4. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja, dat kan. Ik kreeg ook al rond de 12 weken echt een buikje.

5. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Is niet vreemd of zo. Had ook heel snel een buikje, maar heeft ook een hele tijd stil gestaan.

6. bloempje89

19 feb 2012
    14
    0
    0
    hoi meiden,

ik ben bijna 8 weken zwanger en heb nu al positie broeken aan, omdat ik mijn broeken niet meer dicht krijg.

7. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik ben ook precies 12 weken en 5 dagen zwanger en ook ik heb al een buikje.. Had het niet verwacht, omdat je overal leest dat het bij je eerste zwangerschap veel langer duurt. Maar zie dus echt een enorm verschil tussen mijn 'darmenbuikje' van 2 weken terug en dit buikje! :)

8. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Kan best. Ik heb een echte darmen buik en draag nu al bijna 2 weken positiebroeken. Mijn eigen broeken krijg ik niet meer dicht of zitten gewoon niet lekker en drukken in m'n buik.

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep! Ik heb ook al een lichte glooiing in het landschap ;) Overigens zijn het wel de darmen hoor!

Ik heb trouwens hetzelfde als Bruni. Mijn broeken (op één na) zitten ook niet lekker meer en draag ook voornamelijk positiebroeken.

10. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Bedankt voor jullie berichtjes :) ik merk wel dat dit anders is dan paar weken terug, dus een darmenbuik zal het niet perse meer zijn denk ik. Wel leuk dat het zo verschillend is, ik had het nu namelijk nog niet verwacht te merken. Ik denk dat komt pas bij 20 weken ofzo, aangezien dit de eerste is. Maar hoe dan ook ben ik nu al heel trots op mijn ieniemienie babybuik :)
    Goh, nooit gedacht dat ik nog ooit blij zou zijn met mijn buik hahahaha...

Deel Deze Pagina