Kan iemand mij vertellen in welke week van je zwangerschap je zo ongeveer je vluchtkoffertje klaar moet zetten/in moet pakken?
hier werd gezegd vanaf wk 32, maar had hem zelf pas na wk 36 klaar staan (voor de helft), ben met 37+6 bevallen
mijn tasjes staan sinds week 38 klaar, heb er een papiertje bij liggen wat er dan nog snel gepakt moet worden (telefoon, tandenborstel enz)
Ik ben er toevallig afgelopen week mee bezig geweest. Wil het liever gewoon klaar hebben staan dus vandaar zo vroeg.
Ik ben nu ook al spulletjes aan het verzamelen hoor, vroeg misschien, maar gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt
Heb vandaag de laatste dingen ingepakt en aan vriendlief gewezen welke tassen mee moeten naar het ziekenhuis Ook hier nog een lijstje erbij wat er nog bij in moet op het moment supreme.
Hier sinds vandaag. Had al wel wat verzameld en lijstje klaar liggen, maar nog niet alles in de tas gedaan. Moest vandaag naar het ziekenhuis omdat ik minder leven voelde en toen maar de tas helemaal ingepakt, zekere voor het onzekere. Had altijd zoiets van: als de bevalling begint, heb ik nog wel even om alles erin te knikkeren. Moet toch in het ziekenhuis bevallen, dus is ook niet echt een vluchttas. dat scheelt natuurlijk ook wel. Maar inderdaad doen waar je je zelf goed bij voelt!
De luiertas met spulletjes voor de beeb staat klaar de maxicosie ook. Ben nog met mijn koffer bezig, maar er zit al wel wat in. Heb nog wel effe teminste dat denk ik ha ha. Ik wil thuis bevallen maar je weet maar nooit. Liefs riv
ik ben zondag opgenomen in het ziekenhuis met 25w4, vroeg de vlos of ik een tas klaar had staan... dus bij de volgende zwangerschap vanaf 20 weken....
Jeetje laravelk, dat is niet niks! Ik ga hem vanaf vrijdag klaarzetten. Heb geen flauw idee nog wat ik er allemaal in zal stoppen, maargoed, alles wat ik vergeten ben is nog wel te halen.
Ik ga hem aankomend weekend inpakken. Heb alleen het idee alsof ik een echte koffer nodig heb als ik zo lees wat er allemaal mee 'moet'..... Een plastic tasje zal het iig niet worden denk ik zo.
Haha ja inderdaad 8) Ik hou de lijst van het zh aan, en daar staan drie tassen op, de 'beval tas', de verblijf tas en de baby tas En nog een klein stukje voor de man haha Al heb ik volgens mij voor de baby al teveel ingepakt kon niet kiezen haha
Voordat ik zwanger was had ik altijd het idee dat je dan 'gewoon' met zo'n plastic tasje van de Appie naar het ziekenhuis ging en het daar vast allemaal wel inpastte. Kom er nu dus achter dat het zo niet werkt