Ja dus mijn vraag, welk merk is leuk en van goede kwaliteit.... Zijn de maten altijd goed en waren jullie tevreden? Liefs Cindy
ik vind bfc ook erg leuke dingen hebben en goede kwaliteit. over mexx ben ik ook erg tevreden, dat is niet zo heel duur (sommige dingen wel) en dat blijft lang goed.
BFC vind ik leuk (valt wel wat groter) en Name It vind ik ook leuk. De shirtjes van LipFish vind ik helemaal geweldig, maar wel erg prijzig.
Ik ben gek van Jottum, meestal komen de maten wel overeen, maar soms zit er toch wel verschil in. Kwaliteit is heel goed. Dan vind ik s&d le chic een erg mooi en leuk merk, maten komen goed overeen. noppies vind ik een leuk merk, maten vallen altijd wat klein maar als je dat weet dan koop je dus gewoon standaard 1 maat groter in en past het prima. cakewalk vind ik leuk, maar heb ik nog niet zoveel van oilily vind ik leuk (niet alles hoor) maten komen goed overeen. z8 leuk merk, maten wisselt wel een beetje.
Mexx, Esprit, Lief!, Ducky Beau Z8 vind ik wel erg leuk, maar ik vind de kwaliteit wat minder dan bij veel andere merken (voor die prijs verwacht ik in ieder geval wel meer). Cakewalk vind ik super, maar ik vind het te duur, dus ik heb geen idee of het mooi blijft. Persival en Noppies vind ik ook erg leuke kleding hebben, maar heb er nog nooit wat van gehad, dus ook daar geen idee van.
Kik*Kid en Noppies zijn favo, heb er niet veel van want ik vind het wel prijzig. Mijn meisje is lang en dun en Noppies valt ook smal dus dat zit perfect, Kik*kid idem. Verder heb ik Moonkids, Lipfish en hele hoop non-merk.
Ik heb al veel leuke merken voorbij zien komen: - Noppies; valt idd smal, als je geen smal kindje hebt (zoals ik, haha) neem dan een maatje groter - CakeWalk - BFC - S&D Le Chic En verder ben ik ook weg van de kleertjes van de Hema. Goed betaalbaar en de kwaliteit vind ik ook goed.
ik vind jottum ook superleuk, maar wel erg duur. wat ik ervan gekocht heb heb ik allemaal tweedehands via mp. vooral die kleine maatjes (tot ze gaan kruipen) daar is amper iets aan. leah heeft een jurkje van jottum met bloemen erop. gekocht voor ze gedoopt werd. dat was vorig jaar juni (toen was ze net geen 8maanden) ik had maat 74-80. het was nog wat ruim, maar dat ging goed. ze heeft het afgelopen zondag weer aangehad voor haar verjaardag (en tussendoor nog een paar keer) en het paste nog goed. nu viel het iets korter (niet heel kort) en de rest zat nog goed. ze kon er goed in spelen enzo. en ze heeft nu maat 86-92 (92 is nog ruim)
Hier zijn favoriet: Noppies - kwaliteit goed - valt smal Bakkaboe - kwaliteit redelijk - valt smal (de shirtjes) Z8 - kwaliteit goed - valt ruim Hema - kwaliteit redelijk - valt breed Lief Lifestyle - kwaliteit erg goed! -valt helaas breed Little Feet - kwaliteit erg goed! - valt mooi smal/klein
ik ben helemaal weg van bakkaboe/feetje/dirkje t valt ook gewoon precies goed bij dr en de wibra is ook niet mis, maar moet t wel treffen
Dirkje (betaalbaar en net effe anders), Hema (zeer betaalbaar en gewoon altijd goed), Mexx (tikje duurder, maar leuk als je eens iets anders wil) en mijn grote favoriet: Moonkids. Dat zijn retro kleertjes, met wijde pijpjes en zo. Ge-wel-dig. Wel prijzig, dus vragen voor verjaardag/kerst/sint
Hier een rijtje favorieten: - Noppies - Mexx - Name-it - BFC Verder voor rompers hema en sokken prénatal
Hier voornamelijk: Vingino Burberry Armani Z8 D&G Allemaal mooie merken, goed van kwaliteit en met name de italiaanse merken vallen mooi smal! Perfect voor miin zoontje..
Oh en trouwens ook veel Ralph lauren en Tommy hilfiger hier! Giga leuk & neem het vaak in de outlet mee..