Hallo Allemaal, Ik ben bijna 38 weken zwanger en ons kindje ligt al geruime tijd in de onvolkomen stuit... Vorige week hebben ze een uitwendige versie gedaan. Onze uk bewoog geen cm volgens de gyneacoloog. Nu mogen/moeten we dus kiezen. Of een stuitbevalling of een keizersnede? Ik heb echt geen idee. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van andere lezeressen over de beide keuzes. En waarom jullie deze keuze hebben gemaakt. De gyneacoloog vertelde wel dat ik een goede uitgangspositie heb om een stuitbevalling te gaan proberen. Het ZH staat er dus wel achter.. Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Charlotte
Onze kleine ligt al bijna de gehele zwangerschap in stuit. Wij konden kiezen om het te laten draaien maar hier hebben we geen goed gevoel bij dus doen dit niet. We hebben dus besloten dat we een keizersnede willen doen, dit voornamelijk omdat ik niet wil dat wanneer ik het natuurlijk probeer ineens alsnog een spoed keizersnede moet. Die kans is namelijk groter bij een stuitligging...
Hoi, ik heb een aantal dagen geleden precies zo'n topic geopend! Er zijn al wat meer reacties op gekomen, dus je kunt daar ook even meelezen...Succes met je keuze! liefs Buddha http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/296179-stuitbevalling-keizersnee.html