Pijn in benen voor en tijdens menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Libra89, 29 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Wat is me afvraag is of meer vrouwen pijn in hun benen hebben voor en tijdens hun menstruatie.

Ik hoor vooral vaak buik en rugpijn, maar zelf heb ik echt veel last van pijn in mijn benen. Hier kan ik weinig informatie over vinden.

In juli heb ik een miskraam gehad, hierbij had ik extreem veel pijn in mijn benen, naast de krampen in mijn buik. Nu ben ik gister voor het eerst opnieuw ongi geworden en heb ik wederom sinds enkele dagen hele erge pijn in mijn benen, voel het altijd rond mijn menstruatie maar het lijkt nu erger dan normaal. Herkent iemand dit en weet iemand waar het door kan komen?

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

In mijn boven benen een beetje weeig achtig.

3. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Jaa dat herken ik ook!
    Ik heb helaas veel Ongie klachtjes
    En daar zit pijn bij de benen helaas ook tussen

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ja ik! altijd heel zwaar gevoel in mijn hele benen en spierpijn in de bovenbenen

5. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ik krijg altijd tijdens mijn menstruatie en dan tot een paar dagen erna een soort verkramping gevoel altijd in mij linkerbeen, kan me soms ook geen houding geven van de pijn:(:(

6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik ook! Altijd van m'n linkerbeen/knie. Weet mezelf soms ook geen houding te geven, doet soms nog meer pijn dan gewoon m'n buik en rug pijn.
    Ben blij dat ik niet de enige ben. :)

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ja hoor, hier ook. Echt een raar gevoel dat van onderrug door de benen trekt. Echt heel pijnlijk is het voor mij niet, meer ongemak / last, het voelt ook heel raar als ik dan bijv. van de slaapkamer boven naar beneden loop.
    Ik vrees hierdoor wel voor beenweeën tijdens een bevalling. Die bestaan dus ook...

8. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

En wat doen jullie tegen de pijn?, ik vooral paracetemol en warmte

9. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties dames fijn om te weten dat andere vrouwen het ook herkennen. Wisselt het bij jullie ook van erger naar minder erg per cyclus? Hoop niet dat het vanaf nu elke keer zo pijnlijk zal zijn. Heb ook begrepen dat sommige vrouwen inderdaad weeën in hun benen voelen.

Deel Deze Pagina