Hallo allemaal, Wat is me afvraag is of meer vrouwen pijn in hun benen hebben voor en tijdens hun menstruatie. Ik hoor vooral vaak buik en rugpijn, maar zelf heb ik echt veel last van pijn in mijn benen. Hier kan ik weinig informatie over vinden. In juli heb ik een miskraam gehad, hierbij had ik extreem veel pijn in mijn benen, naast de krampen in mijn buik. Nu ben ik gister voor het eerst opnieuw ongi geworden en heb ik wederom sinds enkele dagen hele erge pijn in mijn benen, voel het altijd rond mijn menstruatie maar het lijkt nu erger dan normaal. Herkent iemand dit en weet iemand waar het door kan komen?
Jaa dat herken ik ook! Ik heb helaas veel Ongie klachtjes En daar zit pijn bij de benen helaas ook tussen
Ik krijg altijd tijdens mijn menstruatie en dan tot een paar dagen erna een soort verkramping gevoel altijd in mij linkerbeen, kan me soms ook geen houding geven van de pijn
Ik ook! Altijd van m'n linkerbeen/knie. Weet mezelf soms ook geen houding te geven, doet soms nog meer pijn dan gewoon m'n buik en rug pijn. Ben blij dat ik niet de enige ben.
Ja hoor, hier ook. Echt een raar gevoel dat van onderrug door de benen trekt. Echt heel pijnlijk is het voor mij niet, meer ongemak / last, het voelt ook heel raar als ik dan bijv. van de slaapkamer boven naar beneden loop. Ik vrees hierdoor wel voor beenweeën tijdens een bevalling. Die bestaan dus ook...
Bedankt voor de reacties dames fijn om te weten dat andere vrouwen het ook herkennen. Wisselt het bij jullie ook van erger naar minder erg per cyclus? Hoop niet dat het vanaf nu elke keer zo pijnlijk zal zijn. Heb ook begrepen dat sommige vrouwen inderdaad weeën in hun benen voelen.