Pijn in benen, wie weet dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Goh ik heb die beenpijn al sinds kind zijnde! :-/ niet elke dag en soms maanden niet en soms ineens een paar dagen achter elkaar....

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    Ik heb al 7 jaar op en af pijn in mijn benen. Destijds heeft een dokter ischias geconstateerd, maar heb mijn twijfels. Ook ik google:D
    Pijn begint in mijn bil en straalt door naar mijn bovenbenen en kuiten. Zodra het koud weer wordt of wanneer ik veel gedaan heb, dan verga ik 's avonds echt van de pijn en mijn benen gloeien dan helemaal.

De ene keer heb ik er maanden geen last van en het volgende moment avonden achter elkaar.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb zw sch isschias gehad maar dat is niet te vergelijken met dit.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Cvs kan ook door b12 tekort zijn he! Ik ben vorig jaar voor het eerst hiermee naar de huisarts gegaan. Waarde was de eerste keer 180, 3 maanden later 162 en nog bleef de huisarts volhouden dat het ruim voldoende was. Had een hele rits aan vage klachten en dit bleef maar aanhouden. Uiteindelijk gewoon stug elke keer teruggegaan, zeker toen het weer verergerde vorige maand en ik een mk had gehad (wat hier ook door kan komen) uiteindelijk bij een vervanger terecht gekomen en die heeft mij 10 shots gegeven (opstartdosis) vanaf het moment dat ik weer zwanger was half maart. Helaas is dit uiteindelijk ook weer misgegaan, maar mijn andere klachten zijn wel grotendeels weg! Dus als ik jou was zou ik gewoon volhouden bij de ha!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ivm verhuizing kan ik pas 6 mei bellen voor de uitslag.. Maar omdat ze vorige keer volledig de plank missloeg met te weinig injecties wil ik na de uitslag misschien wel een doorverwijzing naar een internist die verstand heeft van b 12. Kan dit? (Mocht het zo zijn dan)

Deel Deze Pagina