Sinds 2 dagen heb ik op en af zeurende pijn ter hoogte van mijn zitbotje (onderkant bil) rechts, wat uitstraalt naar mijn lies en achterkant van mijn bovenbeen. Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod. Ik herken dit niet als de 'gewone' premenstruatie pijntjes. Wie herkent dit? Ik hoop natuurlijk dat het met een eventuele zwangerschap te maken heeft!
Ik denk niet dat dit wat met een zwangerschap te maken heeft. Klinkt gewoon als een verrekt spiertje ofzo vind het wel grappig dat je überhaupt aan een zwangerschap denkt met dit 'kwaaltje'. Zou in ieder geval nooit bij mij opkomen
Ik had het wel!!! En dat vond ik zo raar! Leek net alsof ik 3 dagen lang op een harde houten stoel gezeten had. Was ook rond de 4 dagen voor nod. Wie weet!! Duim met je mee
@rdas: echt?! Precies dat harde stoel gevoel ja! Had jij het ook aan 1 kant? Dank je in ieder geval voor je reactie en het duimen @jinx: tja, na een jaar proberen kan elk raar pijntje een (misschien inderdaad wat wanhopig) sprankje hoop geven... Een verrekt spiertje staat ook in mijn lijst mogelijke verklaringen hoor. Alhoewel ik weinig sportiefs heb gedaan wat dat uit heeft kunnen lokken...
Begrijp ik ook wel hoor Zelf ook een jaar bezig geweest om weer zwanger te worden dus herken het wel dat je op alles let (maar vond dit wel een beetje ver gezocht vandaar mijn reactie ) Heb je verder nog andere kwaaltjes? Zal ook zeker voor je duimen!!
Ik had dit heel erg 2 weken terug .. en gezien ik nu nog niet ongesteld ben is dat bij mij waarschijnlijk mijn eisprong geweest.. bij mij straalde het ook uit naar mijn onder been en voet heel apart.. had er ook voornamelijk alleen in de avond last van
T ja.. bij mij is t ishias... Van de zwangerschap... Alleen nog niet zo vroeg... OAS sinds een week of 2
Ik had dit vanaf 16 dpo lees ik terug.. Had toen zelfs een topic geplaatst volgens mij want het was echt een zeurend gevoel! Met een weekje was het weg.
Dank voor alle reacties meiden! Kan dus van alles zijn volgens jullie, van wild geklust (dacht het niet; na de vruchtbare dagen wordt er hier helaas maar weinig geklust tot endometriose. Denk niet dat ik endometriose heb (al is dat van de buitenkant natuurlijk moeilijk te zeggen), en een ovulatie kan het niet zijn, want de ovutest was 1.5 week geleden duidelijk positief. Zit niks anders op dan afwachten en hopen dat het weg trekt! (Ik ga dit weekend op wintersport en heb dan helemaal weinig zin in een pijnlijke bil/lies/been
Hoi Hanna, Bij mij was dat achteraf idd een zwangerschapsymptoom. Eén dag voor Nod begon het. Zwangerschapsischias. Ik wilde iets tegen de pijn nemen en deed voor de zekerheid een testje. En ja hoor: Positief! Na een paar weken ging het over...
Ik heb gisteravond een testje gedaan en die was negatief... Was 4 dagen voor nod dus misschien te vroeg getest maar ik probeer er maar van uit te gaan dat het niet raak is, om teleurstelling te voorkomen. De pijn is nog steeds aanwezig, afwisselend in mijn rechter bil, achterkant bovenbeen en lies. Raar hoor, heb dit nog nooit gehad. Ik hou jullie op de hoogte...