Ovulaiebloed of innestelingsbloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegates, 24 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hoi allemaal :)

Ik zit met een vraagje,

Ik heb sinds 6 februari mijn implanon staafje laten verwijderen en probeer sinds dien zwanger te geraken :)

Ik heb de 7e februari mijn regels voor het eerst gehad (dus direct de dag na het verwijderen van het staafje) het was wel maar heel erg licht..

Ik had online ovulatie tests gedaan waarop dat uitkwam dat ik van 19 tot 24 februari (dus tot vandaag) vruchtbaar zou zijn met 23/24 februari de hoogste kans. Nu kreeg ik vanmorgen een vreemd gevoel in mijn onderbuik en een soort steekjes, dit heeft tot ca 16.00 uur geduurd (dus zo'n 8uur ongeveer). Toen ik dezemiddag naar het toilet ging zag ik een soort bruin slijm (wat vrij dik was) dus ben ik namiddag eens beginnen opzoeken en kwam ik op twee dingen uit : een ovulatiebloeding of een innesteling. Nu is mijn vraag wat jullie denken dat dit is? Aangezien ik vandaag en gisteren het meest vruchtbaar was vermoed ik een ovulatiebloeding maar ik weet het niet. We hebben sinds het staafje eruit is ook wel om de dag ongeveer onveilig gevreën dus ik weet tottaal niet wat het kan zijn...

Weet iemand onder jullie hier mischien wat meer over?

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Maar in principe weet je toch nog helemaal niet hoe je cyclus is? Dus kun je dan wel al weten wanneer je het meest vruchtbaar bent?

Of ze ik nu iets raars?

3. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Haha het is mischien vreemd ja, maar ik weet het van de vorige keer dat ik een staafje had toen was ie er ook even uit maar toen had ik geen vriend ofzo dus zat ik op dat moment ook niet aan de pil of iets anders en mijn cyclus was nog steeds hetzelfde als voorheen dus ik vermoed dat het deze keer weer zo is (je weet maar nooit)

4. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je cyclus meteen weer op gang is gekomen en het ook precies zo is als dat je denkt (internet cyclus berekingen zijn vaak heel algemeen) dan zou het eventueel een ovulatiebloeding kunnen zijn, maar het kan ook zo zijn dat je lichaam gewoon aan het wennen is aan een 'leven zonder anticonceptie'

Deel Deze Pagina