Hoihoi, Ik heb volgende week een echo, ben dan 15 weken en 3 dagen. Zouden ze dan al kunnen zien wat het gaat worden? We zijn er zo nieuwsgierig naar.... Grtz Marieke
Dat is wel erg vroeg en volgens mij ook nog niet helemaal betrouwbaar, omdat jongens en meisjes in het begin op elkaar lijken.
het zal erom spannen, het kan volgens mij vanaf een week of 16, dus het kan net wel of net niet, succes volgende week en geniet ervan!
Kan best hoor, dat ze het kunnen zien! Ligt eraan hoe je kindje ligt! Ik weet het als het goed is over anderhalve week Ik kan niet wachten!
ik hoorde het ook met 16 weken.. Dus het zou best kunnen dat ze het al zien.. Als het kindje er een beetje goed voor ligt.. Ik hoop het voor je!
Bij mij hebben ze het met de pretecho gezien bij 15 weken en 4dagen .Maar moet ie wel goed liggen natuurlijk
Ja hier ook met 15w3d Was wel even zoeken, want meneer lag wel lekker en wilde niet draaien Dus als de kleine er goed voor ligt, dan zouden ze het moeten kunnen zien! Veel plezier
Ik heb ook een echo laten maken met 15+2 en daar zagen ze dat het een meisje werd. Het zou dus heel goed kunnen hoor.
Ik kan ook bijna niet wachten...over 2 weken zullen we het weten met de 20-weken echo. Nu maar hopen dat hij of zij het wil laten zien...