Herkennen jullie dit? Zo maar opeens kan ik me heel duizelig voelen. Ik heb dit de laatste dagen en voel me dan heel draaierig. Verder merk ik dat ik echt regelmatig even wat moet eten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit helemaal niet. Het zal er vast bij horen, maar wilde dit even checken...
is vrij normaal, als je zwanger bent kan je bloeddruk ineens omlaag gaan of je bloedsuiker, ik heb het ook wel eens alleen ik had het pas na een week of 18 voor het eerst
Ja hoor, klinkt heel bekend in de oren! duizelig, hartkloppingen zelfs.... Er is niet veel aan te doen, alleen niet te snel van houding veranderen (opstaan of omdraaien) en inderdaad steeds kleine beetjes eten of hapjes tussendoor zodat je bloedsuiker niet teveel schommelt. Wel toevallig, ik ervaar deze zwangerschap ook heeeeeel anders dan mijn eerdere zwangerschappen Ondanks alles, lekker genieten! Liefs
Hey! k heb daar ook last van! Dan zit je gewoon rustig of je bent wat dan ook aan het doen en dan ineens wordt je duizelig en zie je lichtflitsen... Heel vervelend.. Maar hoort idd bij de zwangerschap..