hallo allemaal... ik heb een vraagje.. ik gebruik nu 1 jaar en 3 maanden de nuvaring,zonder problemen.. 25 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie... 12,13 en 14 januarie was ik erg misselijk en ik heb de 13e ook overgegeven... het gaf mij verder geen reden tot nadenken.. griep heerst ook. smaandags(15) werd ik wakker en ik voelde me zwanger.. ik heb al een dochter van 4 dus weet hoe het voelt.. ik zou vrijdag mijn nuvaring er uit moeten halen... dat heb ik echter toen gelijk gedaan (je weet het nooit) is toch niet goed als die blijft zitten mocht ik zwanger zijn.. ik heb wel wat symptomen -ongi gevoel de hele dag -raar onrustig gevoel in mijn binnenkant bovenbenen -dagelijks even misselijk -wit verlies - en gewoon het gevoel ik gebruikte de calculator op dit forum en zag dat de innestelling (mocht die er zijn geweest) op 13 jan was. dat was de dag van misselijk en overgeven.. ik weet niet of je dan wel eens misselijk kan zijn rond de innestelling.. verder zit een kind niet in de planning dus tussen mijn oren zit het ook niet. omdat ik normaal de nuva gebruik weet ik dus ook niet wanneer ik dit kan testen...heb het gisteren (17 jan) gedaan en zei niet zwanger.. normaal als ik de nuvaring eruit haal duurt het 3 dagen voor mijn mensruatie begint.. dus dat zou dan vandaag moeten zijn... maar als ik ongi word kan ik dan toch zwanger zijn.. ik weet dat een anticonceptie een namaak menstruatie geeft... ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of mij wat meer kan vertellen... groetjes esther...
vanochtend om 9 uur deed ik de tampontest gevonden hier op het forum... er zat een druppel bloed aan..heel donker.. het is nu half vier en ik ben niet meer verloren dan een theelepel..het was heel donker van kleur met ook wat transparant slijm... normaal is dit veel meer en gewoon rood.. ik hoop dat iemand me kan helpen..
Ik ben bang dat je nog even geduld moet hebben en over een paar dagen weer moet testen om duidelijkheid te krijgen... (Ik weet verder niks van de nuvaring, maar je symptomen lijken mij te zeggen dat je zwanger bent.) Over twee dagen ben je of duidelijk ongesteld geworden, of dan kan een test inmiddels wel duidelijk uitwijzen dat je inderdaad zwanger bent, lijkt me.
Als het bloedverlies niet doorzet zou ik overmorgen een testje doen. Het kan namelijk dat je zwanger bent.
zoek even via het zoekscherm naar nuvaring en zwanger. er zijn hier meerdere meiden die zwanger zijn geworden tijdens het gebruik van de nuvaring. succes! ennuh indd even testen.
En? Weet je al meer? Ik gebruik ook de nuvaring en had 25 december ook de 1e dag van mn laatste menstruatie. Alhoewel.. Ik ben het nu weer.. Maar ja, toch raar hoor.. Ben erg benieuwd, meid! Laat je het ons nog even weten? Liefs, Alina
Hoi hoi, Ik heb ook de nuvaring gebruikt en zou op 10 jan ongi moeten worden maar tot op heden niets.. Al 2 testen gedaan maar die zijn negatief. Heb voor de zekerheid maar geen nieuwe ring in gedaan. Je weet maar nooit. Verder was ik heel tevree met de ring heb hem dan ook al meer dan een jaar en altijd netjes op tijd mijn ongi. Dus ik weet het niet maar even afwachten. Groetjes Stasia