Huisarts voelde niet echt wat, maar gezien de geschiedenis en mijn ongerustheid en angst, stuurt ze me toch door. Ik was nog maar net buiten en werd al gebeld door het ziekenhuis. Donderdag om 11 uur een mammografie. Nu net thuis, even tot rust komen en dan zo aan het werk. Mag vandaag en morgen invallen op kdv. Normaal werk ik op psz en heb dus vakantie, maar omdat zoon op kamp is heb ik me aangemeld om in te vallen. Scheelt dat dit ook weer afleiding geefr
Heel veel succes voor donderdag! Vraag ook om een aanvullende echo, daarvan is het beeld iets duidelijker dan een mammografie. Duim voor je!
Fijn die welkome afleiding en dat je vd zekerheid toch maar bent doorgestuurd. Ik hoop voor je dat het niks is.
Succes donderdag. Ik heb het twee jaar terug gehad. Ging bijna over mijn nek van de stress. Hier was gelukkig niks aan de hand, enkel een flinke mastopathie. Hopelijk kunnen ze je donderdag geruststellen.
Ach meis, wat een schrik. Hoop zo dat het goed is gegaan vanmorgen. Ik ken de angst, heb zelf borstkanker gehad.
Mammografie gehad. Dat zag er goed uit. In vergelijking met de laatste mammo was er wel verandering in het klierweefsel. Uiteindelijk een aanvullende echo om alles te checken. Maar alles was goed! Het bleek de overgang van vethoudend naar klierweefsel te zijn en dat kan soms gevoelig/pijnlijk zijn. De huisarts belde ook nog met het goede nieuws. Emoties zitten heel hoog vandaag, ben kapot nu en duik mijn bed in....
Ben blij voor jou dat het goed is. En ja van die spanning raak je doodop. Lekker slapen en morgen toch even vieren dat het goed is