Hoi,ik ben nu 9 weken zwanger en in het begin had ik zeer pijnlijke borsten,maar dat wordt nu steeds minder,is dit wel normaal???
Dat is normaal hoor. Bij mij werd het ook rond die periode minder. Echt zo'n lekkere twijfelperiode omdat je de baby nog niet voelt, als je pech hebt nog geen echo mag en de klachten minder worden. Maar maak je niet druk. Dit hoort er gewoon bij. Daarnaast kunnen zwangerschapskwaaltjes per dag of periode verschillen. Dan is het weg, en dan heb je het weer.....geen pijl op te trekken dus
Ja hoor dat kan zomaar weggaan en ook zomaar weer terugkomen. Bij mij was het komen en gaan met die borsten. De mijne doen af en toe nog zeer dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken maar ja dat zeg ik die maar al te goed weet hoe het voelt om zorgen te maken. Ik heb naast mijn borsten geen klachten gehad en ook al zou ik blij moeten zijn maar het maakt mij ook ongerust. Maar ik kan je ook vertellen dat het bij mij ook goed is gegaan ben al in de 17e week!
bij mij was het alleen de eerste periode... nu al sinds week 14 al geen last meer van... ook nog geen druppeltje vocht verloren ben benieuwd over paar weken
Wat fijn dat ik niet de enige ben! Ik ben nu 10 weken en een beetje zwanger! Alleen moe en zere borsten.. maar die borsten doen nog amper zeer.. wordt steeds minder!! Werd er zo ongerust van!!
ongerust zijn hoort er ook helemaal bij! en bij sommigen verdwijnen de pijnlijke borsten, en anderen hebben er helemaal geen last van. maak je niet al te veel zorgen, is helemaal niet goed!
Is inderdaad normaal, bij mij deden ze in het begin erg zeer maar nu zijn alleen mn tepels SUPER gevoelig. Mn vriend knijpt er soms voor de grap in , nou dan ga ik echt door de grond.Doet zo'n zeer!!!!!! Hoop straks dat het wat minder is ivm borstvoeding!!! liefs melissa
Bij mij is de pijn in mijn borsten ook een tijd weg geweest, maar nu in alle hevigheid weer terug, hihi. Groetjes Petra