Ik heb sinds een paar dagen af en toe pijnlijke steken links onderin mijn buik, enig idee of dit met een zwangerschap te maken kan hebben? Het straalt nu ook naar de zijkant (links). Eitje heb ik al gehad dus dat kan het niet zijn...
Hoi Muisje, Spannend, nog 5 dagen en dan kun je testen. Ik weet niet of dit een eventuele innensteling is, het klinkt wel zo. Heb je nog meer ergens last van? Liefs Vanilia.
Trouwens heb net even je andere berichtje gelezen over bruinverlies. Aangezien je dat deze keer niet hebt gekregen is er hoop? Succes! Liefs Vanilia.
@ Vanillia, ja zeg dat wel iedere keer als ik zeg maar voel dat het nat is daar beneden dan ga ik naar de wc houd mijn hart vast en kijk naar mijn slipje zeg maar (sorry voor de details) en dan ben ik echt zooooo blij als ik geen bruinverlies zie, want bruinverlies is voor mij game over helaas Ik voel wel gekke dingen in mijn buik maar dan alleen links onderin ik hoop zooo dat het raak is dit keer. En voor iedereen die zwanger wil worden hoop dat het dit keer raak is voor ons allen!
Ik hoop echt dat je zwanger bent Muisje, de komende dagen zullen heel spannend voor je zijn. Maar doe je wel rustig aan, je moet jezelf niet gek laten maken en alles zijn beloop laten gaan. Ik zal aan je denken . Veel liefs Vanilia.
Ahhh wat lief van je zeg Ik hoop ook echt dat jij ook zwanger bent deze cyclus en dat wens ik iedereen toe Ik ga mezelf niet gek maken, maar tis ooohh zoo moeilijk
Ik hoop voor ons beiden dat het raak is deze ronde, en voor alle andere meiden die zo graag moeder willen worden. Doe rustig aan en laat het weten heh als je zwanger bent. Succes en veel liefs Vanilia.
O geloof me ik zal het van de daken schreeuwen kan me slecht inhouden hihi. Maar zal het zeker meteen vermelden op het forum