Ja! Vandaag 37 weken zwanger. Merk dat t aftellen nu wel echt begonnen is. Heb sinds afgelopen weekend echt “verlof” en nu dus alle dagen niets doen is wel even schakelen. Het idee dat de baby echt snel komt moet ik ook nog enorm aan wennen.
Hier ook 37 weken zwanger! Ben zelf al heel lang aan het aftellen, het duurt me te lang en al helemaal nu de kleine geboren 'mag' worden vind ik het te lang duren. Dit was hetzelfde bij mijn eerste zwangerschap, de omstandigheden (emotioneel en fysiek) maken het erg lastig. Gelukkig mag ik over 2 weken ingeleid worden als de bevalling daarvoor niet begint, dus ik heb een einddatum in zicht wat wel helpt. =)
O dat is dan echt aftellen, vind het nu zo vreemd het kan nu ebeuren maar ook nog 5 weken duren. 1 ding is zeker binnen nu en 5 weken is er een baby
Is ook heel raar dat het elk moment kan gebeuren en toch nog best lang kan duren! Vond ik vorige zwangerschap ook al raar. Veel nesteldrang of valt dat mee? Merk dat ik dingen steeds slechter laat liggen of wachten, ookal is het fysiek te zwaar voor me om te doen ben ik toch snel geneigd om vanalles te doen. Dus nu maak ik lijstjes met wat er moet gebeuren en probeer het rustig aan te verdelen over de tijd die ik (waarschijnlijk) nog te gaan heb. =)