Ik heb nu al anderhalve week een zeurderig gevoel in mn buik en onderrug direct na t plassen. Heb al 2x mn urine na laten kijken en die was schoon. Aan de vk verteld, en die zei dat dat kwam omdat de beeb ingedaald is. Kan er alleen nergens iets over vinden, als alleen blaasontsteking. De kramp komt vrijwel direct na het plassen en houdt een half uur aan wat Doortrekt naar mn rug.. Ben morgen overigens 38 weken
Onderrug klinkt als nieren (of nierbekken)... Ga je wel op tijd plassen? Of wacht je tot je écht nodig moet? Dit is mijn eerste zwangerschap, en iedereen heeft weer andere kwaaltjes, dus ik durf niet te zeggen of t erbij kan horen... Maar ik heb t wel, als ik bijv. 's nachts niet ben wakker geworden om te plassen, en ik heb échte hoge nood als ik wakker wordt Maar ook als ik niet zwanger ben overigens. Heb ook ooit nierbekken ontsteking gehad (van een verwaarloosde blaasont.) dan zit ook echt achterin je onderrug, maar dan ga je echt door de grond van de pijn. Nierstenen kan ook voorkomen in de zwangerschap... Als je echt veel last hebt zou ik toch gewoon eens met je HA gaan overleggen!
Is het niet gewoon omdat je je blaas leeg plast ? Het is krapjes daarbinnen natuurlijk en dan kan dat misschien pijn doen