miskraam voltooid?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sannie86, Mar 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannie86

Sannie86 Actief lid

Mar 29, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Gisteren heb ik vermoedelijk met 5 á 6 weken een miskraam gehad. Ik had al een week buikpijn, steken en krampen. Dit voelde eigenlijk niet goed maar na het afstruinen van het internet dacht ik dat het erbij hoorde. Ook vond ik het raar dat de testen alleen maar een licht streepje bleven aangeven. Afgelopen zaterdag had ik ineens bloed aan mijn wc papier en de buikpijn werd steeds erger en erger en 's nachts begon ik echt flink te bloeden tot nu nog steeds.

Ik heb al het bloed in de gaten gehouden en ik heb pas 1 keer iets 'groots' gezien. Alleen ik lees over zakjes en grote proppen dat heb ik allemaal niet gehad. Alleen maar helderrood bloed en 1 vaag iets. Leek wel een combi van weefsel slijm en bloed.

Hoe weet ik nu wanneer ik weer helemaal schoon ben en dat er niet nog iets zit wat er misschien helemaal niet uit komt? Kan dit kwaad? Wat voor stappen moet ik ondernemen?

Alvast bedankt.

Groetjes Sannie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Sannie,

een vroege miskraam zoals bij jou is vaak niet meer dan een fikse ongesteldheid met mogelijk wat prut erin. Jij beschrijft precies zo'n voorbeeld van een vroege miskraam. Wanneer de ergste buikpijn over is (meestal na een halve dag) dan moet het bloedverlies ook minder worden en is het meestal na een week opgehouden. Dan kun je wel spreken van een complete miskraam. Mocht het verloop daarvoor of daarna anders zijn kun je altijd even contact opnemen met je verloskundige.

groetjes Brigtte

Share This Page