Infecties

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kayl, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    #1 Kayl, 13 mei 2016
    Laatst bewerkt: 13 mei 2016
    Hallo allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt. Zins ik zwanger ben heb ik telkens last van infecties ( schimmel ) heb hier al een aantal keer kuren voor gekregen maar dit bleef terug komen. Nu heb ik okal 2 keer blaasontsteking gehad & ook daar ben ik telkens voor behandeld. Helaas telkens antibiotica moeten slikken. Omdat ik me toch niet goed voelde bij die schimmel heb ik de dokter gevraagd het op kweek te zetten, nu blijkt dat ik gardnerella heb, een bacteriƫle infectie. Ik baal hier echt van want nu moet ik weer medicijnen slikken. Ik heb nu amoxicilline gekregen. Nu heeft de huisarts mij verteld dat het kan dat de infectie aanwezig blijft omdat dit de enige medicijnen zijn die ik nu mag tijdens de zwangerschap.
    Ik ben dus een beetje hopeloos want hoe moet dat dan met bevallen stel dat het niet weggaat? De verloskundige heeft gezegd als het niet weggaat we moeten gaan overleggen met de gynaecoloog. Ik ben nu bijna 30 weken zwanger. al die medicijnen zijn toch niet goed.
    Ik voel me erg rot erbij en kan zo niet van de zwangerschap genieten als ik om de week wat heb.:(:(

Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?:(

Alvast bedankt

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Je hebt Amoxicilline gekregen? Nou, ik help je hopen dat het beter gaat. Dat medicijn zorgt bij mij namelijk altijd voor schimmelinfectie.

3. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    Ja dat moest wel ivm die infectie.. :(

Deel Deze Pagina